Behandeling/opdracht inplannen

Behandeling/opdracht inplannen

In Karify kun je online behandelen. Je kunt voor de cliënt opdrachten en/of pakketten online klaarzetten. Je cliënt ziet de opdrachten op het werkblad en kan online opdrachten maken. 

 

Een opdracht of behandelmodule inplannen voor een cliënt

  • Ga naar het dossier van de cliënt waarvoor je iets wilt inplannen via Mijn cliënten of via de zoekbalk

  • Klik de naam van de cliënt aan waarvoor je iets wilt inplannen. Je bent nu in het dossier van de cliënt:


  • Klik op het + icoon om de planner te openen.

  • Vervolgens zie je PakkettenOpdrachtenWidgets en soms ook Externe onderdelen (bijvoorbeeld ROM metingen). Kun je niet vinden waar je naar op zoek bent? Maak dan gebruik van de zoekbalk in de planner:

 

  • Klik op de knop Voorvertonen om de inhoud te bekijken.

  • Via de knop Klaarzetten voeg je de opdracht toe aan Klaar om in te plannen. Je kunt dan ook de begindatum aanpassen waarop de module beschikbaar wordt voor de cliënt:

  • Klik op de knop klaargezet onderdeel inplannen om de opdracht daadwerkelijk in te plannen. 

 

Hoe zie ik of een onderdeel is ingepland?

  • Ga naar het cliëntendossier onder Cliënten.

  • Klik op het tabblad Opdrachten.

  • Nu zie je een overzicht van alle ingeplande opdrachten. Aan de linkerkant van de lijst zie je op welke datum de opdrachten zijn ingepland.

  • Voor een overzicht van alle ingeleverde opdrachten, klik je op het tabblad Afgeronde opdrachten.

 

Ik kan geen opdrachten klaarzetten

Lukt het niet om opdrachten klaar te zetten of zie je de planner niet? Neem contact op met de beheerder van de Healthspace of met onze Helpdesk.

 

Ik wil graag bij een uitnodiging al een opdracht klaarzetten

Het is mogelijk om bij het versturen van een uitnodiging aan een cliënt alvast een opdracht of module klaar te zetten. Zo heeft de cliënt direct toegang tot de module zodra hij/zij de uitnodiging heeft geaccepteerd. Lees het artikel Uitnodigen cliënten voor meer informatie over het versturen van een uitnodiging.

 

Maak je nog geen gebruik van content maar zou je dit wel willen? Neem dan contact op met Karify via sales@karify.com.

 

Als je zelf de beheerder bent van jouw Healthspace, dan kun je een kijkje nemen in onze Karify Store. Hierin vind je gratis en betaalde modules die je kunt toevoegen aan de Healthspace.

    • Related Articles

    • Mijn cliënt kan de opdracht(en) niet vinden

      Je kunt een opdracht of module voor je cliënt inplannen. Zodra een nieuwe opdracht is ingepland, ziet de cliënt deze op het Werkblad van de Healthspace. Ingeleverde opdrachten De cliënt kan alle ingeleverde opdrachten terugzien in Mijn dossier. Jij ...
    • Een opdracht toevoegen als Favoriet

      In Karify gebruik je sommige opdrachten vaker dan andere opdrachten. Daarom heeft Karify de optie om een opdracht als favoriet te markeren. Deze favoriete opdrachten komen dan bovenaan de pagina te staan, zodat jij de opdrachten sneller kunt ...
    • Kan ik een opdracht verwijderen uit het cliëntendossier?

      Ingeplande opdrachten kunnen zodra zij definitief zijn ingepland niet meer verwijderd worden. In de tussenfase - waarin de opdrachten worden klaargezet om ingepland te worden - kunnen ze nog wel worden verwijderd. 1) Toevoegen aan "Klaar om in te ...
    • Hoe werkt mijn online behandeling?

      n Karify kun je opdrachten maken die jouw zorgprofessional voor jou klaar zet. De opdrachten die voor je klaar staan zie je op je Werkblad. Ingeleverde opdrachten worden ook in je dossier opgeslagen. Download hier de korte versie van deze helppagina ...
    • Een opdracht printen of opslaan

      In Karify kun je via je internetbrowser vanuit Mijn Dossier een ingeleverde opdracht printen of als een PDF-bestand opslaan. Op dit moment is het alleen mogelijk om een afgeronde opdracht te printen vanuit Mijn dossier. Raadpleeg deze helppagina voor ...