Healthspace instellingen

Healthspace instellingen

Als beheerder van de Healthspace kun je deze inrichten zodat de persoonlijke stijl van jouw praktijk herkenbaar is in de Healthspace. In dit artikel wordt stap voor stap toegelicht welke instellingen jij zelf kunt beheren. 


Vanuit het menu Beheer kun je navigeren naar de Healthspace instellingen



Binnen het menu Instellingen vind je een aantal tabbladen waarmee je je Healthspace kunt inrichten:


Algemeen

In dit tabblad kun je de volgende gegevens van de Healthspace instellen:

  • De naam van de Healthspace. In dit veld kun je een eigen naam geven aan de Healthspace. Let wel, dit is alleen de naam zoals wordt afgebeeld op je Healthspace. Je kunt niet de URL van de website aanpassen.

  • Een omschrijving. Deze omschrijving verschijnt op de inlogpagina van jouw Healthspace. Leden en niet-leden van jouw Healthspace kunnen deze tekst zien. 

  • Behandelingen. Op de inlogpagina van jouw Healthspace is ook te zien wat voor diensten jouw praktijk aanbiedt. Karify gebruikers kunnen hier informatie lezen om vervolgens, indien gewenst, contact met je op te nemen.

  • Manier van aanmelden. Er zijn 3 mogelijkheden waaruit je kunt kiezen met betrekking tot de toegankelijkheid voor cliënten. De 3 keuzes zijn:

    • Cliënten kunnen zichzelf aanmelden. Je hoeft als Healthspace eigenaar geen toestemming te geven.

    • Cliënten kunnen een verzoek tot aanmelding doen. Je moet dan eerst toestemming geven voordat de cliënt lid kan worden.

    • Cliënten kunnen zichzelf niet aanmelden. Cliënten kunnen alleen lid worden op uitnodiging van de Healthspace eigenaar.


Vormgeving

In dit tabblad kun je de volgende onderdelen vormgeven:

  • Een logo van jouw praktijk of instelling. Het logo van jouw praktijk of instelling verschijnt links bovenaan. Klik op kies een bestand onder logo. Je kunt nu een afbeelding uploaden vanaf jouw computer.

  • Een achtergrond afbeelding. Een achtergrondafbeelding zorgt ervoor dat jouw cliënten goed jouw Healthspace kunnen onderscheiden van andere Healthspaces tijdens het werken in Karify. Zo geef je identiteit aan de Healthspace. Klik op Kies een bestand onder Achtergrond. Je kunt nu een afbeelding of foto uploaden vanaf jouw computer.


Functionaliteiten

Enkele functionaliteiten zijn standaard voor je geïnstalleerd in de Healthspace. Onder het tabblad Functionaliteiten kun je zelf aangeven welke functionaliteiten je wilt gebruiken door te klikken op Schakel uit of Schakel in:


De functionaliteiten die door leden zelf in- en uitgeschakeld kunnen worden, staan vermeld onder het kopje Ingeschakelde functionaliteiten

Ontbreekt een gewenste functionaliteit? Stuur dan een bericht naar onze support en klik rechtsboven op Stel een vraag


Belangrijk:

Schakel pas de functionaliteit - Verplichte authenticatie in twee stappen voor medewerkers/cliënten - op een vroeg/laat moment van de dag in. Dit voorkomt dat ingelogde medewerkers/cliënten een melding (zoals onderstaand weergegeven) in beeld krijgen, terwijl ze in Karify zitten te werken. 

De medewerker/cliënt dient de authenticatie in twee stappen eenmalig in te stellen (indien dit nog niet eerder is gedaan). Navigeer naar deze supportpagina voor de instructie hoe je dit kunt instellen. 

Na het inschakelen van de functionaliteit krijgt de medewerker en/of cliënt de volgende melding te zien in de browser of in de app:


Gebruikersgegevens

Je kunt instellen welke gegevens van cliënten en medewerkers gevraagd worden wanneer zij een account voor Karify aanmaken. Hier vink je eenvoudig aan welke gegevens jij graag wilt terugzien. 

 

Adres

Wijzig hier het bezoekadres van jouw Healthspace. Dit adres wordt weergegeven op de inlogpagina van je Healthspace. Als hier geen bezoekadres is ingevuld, wordt het adres van de organisatie waaronder deze Healthspace valt getoond.


Openingstijden

Je kunt hier de openingstijden instellen die getoond worden op de inlogpagina van je Healthspace. Je kunt er ook voor kiezen deze openingstijden niet te tonen. 


Mijn data exports

Hoe je een data export kunt maken lees je hier.

Let op: Met deze functionaliteit download je persoonsgegevens. Deze vallen onder de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Je draagt verantwoordelijkheid voor de geheimhouding van deze gegevens. Gelieve de uiterste zorgvuldigheid te betrachten bij de verwerking van deze gegevens.




    • Related Articles

    • Healthspace beheren

      In dit artikel lees je over twee verschillende taken die vallen onder het beheer van de Healthspace: het uitnodigen van cliënten en medewerkers en het inrichten van de Healthspace. Cliënten en medewerkers uitnodigen Deze uitleg is bedoeld voor ...
    • Account en profiel instellingen

      In Karify kun je in Mijn account je account en profiel instellingen aanpassen. Zo kun je bijvoorbeeld een profielfoto uploaden en je taalinstellingen bepalen. In Mijn account kun je jouw persoonlijke Karify accountinstellingen wijzigen. Account Hier ...
    • Instellingen persoonlijke account

      Op je eigen pagina binnen Karify: Mijn Karify, kun je je eigen instellingen bepalen. Zo kun je bijvoorbeeld een profielfoto uploaden en je taalinstellingen bepalen. In Mijn account kun je jouw persoonlijke Karify accountinstellingen wijzigen. Account ...
    • Kunnen cliënten automatisch lid worden van mijn Healthspace?

      Als je de rol van eigenaar of beheerder hebt, kun je zelf instellen hoe cliënten toegang tot de Healthspace kunnen verkrijgen. Je kunt hierbij kiezen tussen 3 opties waarop cliënten lid kunnen worden van de Healthspace: iedereen heeft toegang tot ...
    • Healthspace settings

      As a Healthspace administrator, you can apply the personal style of your practice to the look and feel of your Healthspace. This article describes the settings of your Healthspace. You can find the settings for your Healthspace by clicking Admin. ...