Rollen in Karify

Rollen in Karify

In Karify kun je verschillende rollen hebben. Zo kun je als zorgprofessional een rol als behandelaar hebben, of de rol van assistent. Per rol heb je verschillende functionaliteiten en mogelijkheden in Karify. Het is mogelijk om meerdere rollen te combineren. 

Beheerder

De beheerder houdt zich voornamelijk bezig met hoe de Healthspace is ingesteld en eruit ziet. De beheerder kan: 

De beheerder ziet de knop Beheer - > Instellingen.



Assistent

Een assistent heeft beheer over de gebruikers binnen de Healthspace. De assistent kan: 

  • medewerkers en cliënten uitnodigen/lidmaatschappen opzeggen

  • connecties maken tussen medewerkers en cliënten, zodra zij lid zijn van de Healthspace

  • identificatienummer(s) wijzigen van medewerkers/cliënten

  • rollen van de gebruikers beheren, dus instellen welke rechten de medewerkers in Karify hebben

  • berichten versturen naar collega's 

  • e-consulten ontvangen en deze beantwoorden of doorsturen naar een collega

De assistent ziet de knop Beheer -> Cliënten en Medewerkers.



Behandelaar

Alleen met de rol van behandelaar verkrijg je toegang tot het cliëntendossier. Hiervoor is uiteraard eerst een connectie met de client nodig. Een behandelaar kan dus:

  • het dossier inzien van de cliënten waarmee hij/zij een connectie heeft

  • behandelingen inplannen voor de cliënt en feedback geven op ingeleverde opdrachten

  • berichten versturen naar collega's en cliënten waarmee hij/zij een connectie heeft

  • videogesprekken voeren met cliënten vanuit het cliëntendossier

  • niet zelf connecties met cliënten maken. Deze bevoegdheden behoren tot de onderstaande rollen. 

De behandelaar ziet de knop Cliënten -> Mijn cliëntenOnder Mijn cliënten vind je je online caseload. 



Behandelaar die eigen connecties kan beheren

Deze rol heeft dezelfde rechten als de bovenstaande rol Behandelaar. Daarbij kan deze behandelaar wel zelf connecties met cliënten aanmaken. 

Via Cliënten -> Beheer cliënten kan de behandelaar connecties maken met cliënten die al lid zijn van de Healthspace. 



Behandelaar die eigen connecties en uitnodigingen kan beheren 

Deze rol heeft dezelfde rechten als de rol Behandelaar die eigen connecties kan beheren. Daarbij kan deze behandelaar ook zelf cliënten uitnodigen om lid te worden van de Healthspace. 

Via Cliënten -> Beheer cliënten -> Stuur uitnodiging kan de behandelaar nieuwe cliënten uitnodigen voor de Healthspace. Er kan bij de uitnodiging ook direct een connectie met zichzelf klaargezet worden. Het is met deze rol niet mogelijk om bij uitnodiging een connectie met andere zorgprofessionals klaar te zetten, dit kan alleen met de rol Assistent.




 

Bibliotheek Beheerder

De beheerder van de bibliotheek kan items toevoegen, wijzigen, archiveren of wijzigen. Klik hier voor meer informatie.

Binnen de bibliotheek (iedere medewerker heeft hiertoe inzicht) ziet de bibliotheek beheerder de knop Nieuw Bibliotheekitem.



Hoe kun je de rollen van medewerkers aanpassen?

De Assistent van de Healthspace kan de rollen van de medewerkers aanpassen.

Via Beheer -> Medewerkers - Actieve leden vind je een overzicht van alle medewerkers die toegang hebben tot de Healthspace. Door op de naam van een actieve medewerker te klikken, wordt een venster geopend waarin de rollen van de medewerker te zien zijn:

Hier kan ook aangevinkt worden of de medewerker getoond moet worden op de loginpagina. Bekijk het artikel Zichtbaarheid medewerkers voor meer informatie.



    • Related Articles

    • Rollen in Karify

      In Karify kun je verschillende rollen hebben. Zo kun je een behandelaarsrol hebben, of de rol van assistent. Per rol heb je verschillende functionaliteiten en mogelijkheden in Karify. Lees in dit artikel meer over de rollen en bevoegdheden in Karify ...
    • Leer Karify kennen

      In Karify kun je via een beveiligde omgeving communiceren, online zorg verlenen en informatie op maat aanbieden aan cliënten. In dit artikel bespreken we de algemene basisbeginselen van Karify. De basis Onderstaand lichten we de meest gebruikte ...
    • Karify abonnement opzeggen

      In de overeenkomst die je hebt afgesloten met Karify kun je vinden wat de voorwaarden zijn voor het opzeggen van het Karify abonnement. Grote organisaties en instellingen hebben afspraken omtrent het stopzetten van het abonnement contractueel ...
    • Terminate the Karify contract

      If you want to end your contract, you can contact our team by sending an e-mail to: sales@karify.com. We will get back to you as soon as possible. Want to cancel your Karify membership? Click here.
    • Log in to Karify

      How do I log in to Karify? In this article is described how you can log into Karify on both the web application and the Karify app. Account To log into Karify you first need an account. Don't have a Karify account yet? Click here. Log in to the web ...