Informatievragen

Informatievragen

Informatievragen

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Informatievragen.
Binnen deze tegel zijn 6 vervolgtegels te vinden.

Binnenkomst 

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Informatievragen - Binnenkomst.

In dit scherm kan worden vastgelegd hoe een vraag is ontvangen (Telefoon, Brief, Email, Website). Het is niet mogelijk om een binnenkomst te verwijderen wanneer deze aan informatievragen is gekoppeld.


Doelgroep 

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Informatievragen - Doelgroep.

In dit scherm kunnen doelgroepen worden ingegeven, gewijzigd en/of verwijderd. Het is niet mogelijk om een doelgroep te verwijderen wanneer deze aan informatie vragen is gekoppeld.


Fase 

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Informatievragen - Fase.

De fase wordt gebruikt om aan te geven wat de status van de vraag is. Aan de hand van de fase wordt bepaald welke velden verplicht zijn.

Schermverwerking:

  1. Het is niet mogelijk om een fase te verwijderen wanneer deze aan informatievragen is gekoppeld.
  2. Wanneer 'project' is aangevinkt moet de vraag aan een bestaand project worden gekoppeld en een duur in minuten worden opgegeven.
  3. Wanneer 'koppeling cliënt' is aangevinkt moet de vraag gekoppeld worden aan een bestaande cliënt.
  4. Wanneer 'gegevens' is aangevinkt is het verplicht om NAW gegevens in te vullen; deze kunnen in een brief gebruikt worden om informatie te versturen.
  5. Zowel 'koppeling cliënt' als 'gegevens' kunnen gelijktijdig gebruikt worden.
  6. Wanneer 'actueel' is aangevinkt dan kan deze fase niet meer voor nieuwe vragen gebruikt worden; voor bestaande vragen blijft deze fase gewoon bruikbaar.


Levensgebied

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Informatievragen - Levensgebied.

In dit scherm kunnen levensgebieden worden vastgelegd. Een levensgebied is een categorie waarin een binnengekomen informatievraag kan worden geplaatst. Het is niet mogelijk om een levensgebied te verwijderen wanneer deze aan informatievragen of een vraag is gekoppeld.


Subgroep

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Informatievragen - Subgroep.

In dit scherm kunnen subgroepen worden aangemaakt. Een levensgebied bevat een aantal vragen. Een vraag kan in meerdere levensgebieden voorkomen. Een vraag maakt ook deel uit van een subgroep waardoor het overzichtelijker is om een vraag uit te zoeken.


Vraag

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Informatievragen - Vraag.

In dit scherm kunnen vragen worden aangemaakt. Tevens moet in dit scherm worden aangegeven van wanneer tot wanneer deze vraag mag worden gebruikt. Het is niet noodzakelijke een einddatum in te vullen. Na het registreren van de vraag kan met het vergrootglas de toegestane levensgebieden worden gekoppeld.

Bedrijfsregels:

  1. Het is niet mogelijk om een vraag te verwijderen wanneer deze aan informatievragen of aan een vraag is gekoppeld. Er kan wel een einddatum worden ingegeven tot wanneer de vraag geldig is.
  2. Een nieuwe vraag moet worden ingedeeld in een subgroep.
  3. 'Datum t/m' moet groter of gelijk aan 'datum vanaf' zijn.


Rollen

Rollen:

Omschrijving:

INFORMATIEVRAGEN

Geeft toegang tot het scherm 'Informatievragen' met lees- en schrijfrechten.

INFORMATIEVRAGEN_LEES

Geeft toegang tot het scherm 'Informatievragen' met leesrechten.

SYSOP

Geeft toegang tot het scherm 'Bereik factuur' met lees- en schrijfrechten.

CO_SYSOP

Geeft toegang tot het scherm 'Bereik factuur' met lees- en schrijfrechten.

    • Related Articles

    • Agenda default instellingen

      Agenda default instellingen Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Agenda - Agenda default instellingen. In deze schermen is het mogelijk om alle default-waarden van de agenda te beheren. Default instellingen Nr Veldnaam/Knop ...