Kan ik het e-mailadres van mijn cliënt inzien en/of wijzigen?
In Karify kunnen cliënten zelf bepalen welk e-mailadres zij gebruiken voor het aanmaken en beheren van hun Karify account, en zij kunnen dit e-mailadres zelf inzien en wijzigen. Als zorgprofessional kun je dit niet namens de cliënt inzien of wijzigen.
In het artikel Account en profielinstellingen voor cliënten staat beschreven hoe zij hun eigen accountinstellingen kunnen beheren.
Related Articles
Ik kan mijn opdrachten niet vinden
Jouw zorgprofessional kan een opdracht voor je inplannen. Je krijgt een e-mailnotificatie om je ervan op de hoogte stellen dat er een nieuwe opdracht voor je klaarstaat. Hoe vind je deze opdrachten? Klaargezette opdracht Als een opdracht is ...
Wie kan mijn dossier inzien?
In je Karify dossier kun je medische informatie bewaren, bijvoorbeeld een verwijsbrief, een röntgenfoto en handige links. Je kunt er voor kiezen om deze medische gegevens te delen met je zorgprofessional binnen de Healthspace. Wie hebben er toegang ...
Dossier van de cliënt
In het dossier zie je de gegevens van de cliënt. Ook kun je via het dossier de opdrachten van de cliënt inzien en een nieuwe opdracht inplannen. Cliënten kunnen in een eigen dossier hun Karify gegevens bewaren en beheren. Denk aan een opgeslagen ...
Mijn cliënt kan de opdracht(en) niet vinden
Je kunt een opdracht of module voor je cliënt inplannen. Zodra een nieuwe opdracht is ingepland, ziet de cliënt deze op het Werkblad van de Healthspace. Ingeleverde opdrachten De cliënt kan alle ingeleverde opdrachten terugzien in Mijn dossier. Jij ...
Ik kan niet inloggen
Lukt het niet om in te loggen? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Lees de stappen hieronder door. Account Om in te loggen bij Karify heb je een account nodig. Heb je nog geen Karify account? Lees dit artikel. Ongeldige inloggegevens Deze melding ...