Accounts en profielen
Account of lidmaatschap opzeggen
Als zorgprofessional wordt jouw Karify account beheerd door de organisatie waarbij je in dienst gaat. Hieronder volgt een uitleg over hoe jouw Karify account of toegang tot een Healthspace gedeactiveerd kunnen worden. Overleg met de contactpersonen ...
Het lidmaatschap van een cliënt of medewerker opzeggen
Gebruikers met de rol van eigenaar of assistent in Karify kunnen het lidmaatschap van zorgverleners en cliënten opzeggen. In dit artikel worden de stappen beschreven om een lidmaatschap op te zeggen en om een gebruiker opnieuw lid te maken. ...
Notificaties
Je kunt notificaties ontvangen op je eigen e-mailadres wanneer er activiteit is in je online omgeving. Zo ben je altijd op de hoogte van activiteit in de Healthspace. Aanpassen notificaties Om je persoonlijke notificaties aan- of uit te zetten, ga je ...
Hoe ziet de online omgeving eruit voor de cliënt?
Als je graag wilt weten hoe de online omgeving van de cliënt eruit ziet, kun je een account voor jezelf maken als cliënt. Hiervoor heb je wel een ander e-mailadres nodig dan het e-mail-adres dat je gebruikt voor je account als behandelaar. Zo kun je ...
Rollen in Karify
In Karify kun je verschillende rollen hebben. Zo kun je een behandelaarsrol hebben, of de rol van assistent. Per rol heb je verschillende functionaliteiten en mogelijkheden in Karify. Lees in dit artikel meer over de rollen en bevoegdheden in Karify ...
Instellingen persoonlijke account
Op je eigen pagina binnen Karify: Mijn Karify, kun je je eigen instellingen bepalen. Zo kun je bijvoorbeeld een profielfoto uploaden en je taalinstellingen bepalen. In Mijn account kun je jouw persoonlijke Karify accountinstellingen wijzigen. Account ...