Accounts en profielen
Account of lidmaatschap opzeggen
Als zorgprofessional wordt jouw Karify account beheerd door de organisatie waarbij je in dienst gaat. Hieronder volgt een uitleg over hoe jouw Karify account of toegang tot een Healthspace gedeactiveerd kunnen worden. Overleg met de contactpersonen ...
Het lidmaatschap van een cliënt of medewerker opzeggen/verwijderen
Gebruikers met de rol van eigenaar of assistent in Karify kunnen het lidmaatschap van zorgverleners en cliënten opzeggen. In dit artikel worden de stappen beschreven om een lidmaatschap op te zeggen en om een gebruiker opnieuw lid te maken. ...
Notificaties
Je kunt notificaties ontvangen op je eigen e-mailadres wanneer er activiteit is in je online omgeving. Zo ben je altijd op de hoogte van activiteit in de Healthspace. Aanpassen notificaties Om je persoonlijke notificaties aan- of uit te zetten, ga je ...
Hoe ziet de online omgeving eruit voor de cliënt?
Als je graag wilt weten hoe de online omgeving van de cliënt eruit ziet, kun je een account voor jezelf maken als cliënt. Hiervoor heb je wel een ander e-mailadres nodig dan het e-mail-adres dat je gebruikt voor je account als behandelaar. Zo kun je ...
Rollen in Karify
In Karify kun je verschillende rollen hebben. Zo kun je een behandelaarsrol hebben, of de rol van assistent. Per rol heb je verschillende functionaliteiten en mogelijkheden in Karify. Lees in dit artikel meer over de rollen en bevoegdheden in Karify ...
Instellingen persoonlijke account
Op je eigen pagina binnen Karify: Mijn Karify, kun je je eigen instellingen bepalen. Zo kun je bijvoorbeeld een profielfoto uploaden en je taalinstellingen bepalen. In Mijn account kun je jouw persoonlijke Karify accountinstellingen wijzigen. Account ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...