Lidmaatschap cliënten/medewerkers opzeggen

Lidmaatschap cliënten/medewerkers opzeggen

Wanneer je de rol hebt van eigenaar of assistent kun je niet alleen cliënten en medewerkers uitnodigen om lid te worden van de Healthspace, je kunt ook de lidmaatschap opzeggen. Bijvoorbeeld wanneer een cliënt is uitbehandeld of wanneer een medewerker uit dienst gaat. In dit artikel worden de stappen besproken om het lidmaatschap van gebruikers op te zeggen voor een Healthspace. 

  • Klik in de navigatiebalk op Beheer.

  • Klik links in het menu op Medewerkers, of Cliënten.

  • Vink de naam aan van de medewerker/cliënt.

  • Klik op Acties.

  • Klik op Lidmaatschap opzeggen.

  • Het lidmaatschap van de medewerker of cliënt is nu beëindigd. Je vindt dit terug onder het tabblad Opgezegd.


Heb je geen knop Beheer?

Dan heb je niet de benodigde rol om het lidmaatschap van cliënten op te zeggen. In het artikel Rollen in Karify kun je meer lezen over de verschillende rollen in Karify. Neem in dat geval contact op met een collega die lidmaatschappen van gebruikers op kan zeggen, of vraag aan een contactpersoon binnen je organisatie om jou de benodigde rol toe te kennen.

    • Related Articles

    • Account of lidmaatschap opzeggen

      Als zorgprofessional wordt jouw Karify account beheerd door de organisatie waarbij je in dienst gaat. Hieronder volgt een uitleg over hoe jouw Karify account of toegang tot een Healthspace gedeactiveerd kunnen worden. Overleg met de contactpersonen ...
    • Het lidmaatschap van een cliënt of medewerker opzeggen

      Gebruikers met de rol van eigenaar of assistent in Karify kunnen het lidmaatschap van zorgverleners en cliënten opzeggen. In dit artikel worden de stappen beschreven om een lidmaatschap op te zeggen en om een gebruiker opnieuw lid te maken. ...
    • Account of lidmaatschap opzeggen

      In Karify heb je verschillende mogelijkheden voor het behouden van jouw Karify gegevens. Je kunt - ook na je behandeling - kosteloos toegang houden tot jouw eigen Karify account, of je account tijdelijk deactiveren als je momenteel geen gebruik maakt ...
    • Uitnodigen cliënten

      Je kunt cliënten uitnodigen om lid te worden van de Healthspace. Met deze uitnodiging kunnen zij een account aanmaken, of - als zij al een account hebben - eenvoudig lid worden van de Healthspace. Cliënten uitnodigen in Karify kan op twee manieren: ...
    • Zichtbaarheid medewerkers

      Op de inlogpagina van jouw Healthspace kunnen de namen en profielfoto’s van de medewerkers van jouw organisatie worden getoond. Cliënten kunnen dan meteen de naam van de medewerkers zien voordat ze zijn ingelogd of een account hebben aangemaakt. Je ...