Nieuwe collega of collega weg

Nieuwe collega of collega weg

Heb je een nieuwe collega en wil je dat deze ook binnen het ticketsysteem tickets kan aanmaken en tickets kan inzien?
Geef de volgende gegevens van jouw collega aan ons door via een ticket:
Voor -en achternaam
Functie
Email
Telefoonnummer

Is er geen toegang tot het ticketsysteem meer nodig? Laat dit ook weten.
Graag naam doorgeven middels een ticket.
Dan deactiveren wij de toegang.
    • Related Articles

    • AW39 status nieuw

      Vraag: AW39 blijft op nieuw staan? Antwoord: Dit kan verschillende redenen hebben, in dit geval (Overdracht) komt het omdat het verplichte veld “Instelling bestemming” nog ingevuld moet worden:
    • Nieuwe Organisatorische Eenheid

      Vraag: Ik heb een nieuwe OE aangemaakt, maar kan deze nog niet kiezen binnen het ECD. Antwoord: De nieuwe OE moet ook toegevoegd worden onder Stambestanden / Zorgmanager personeel. Vergeet niet de nieuwe OE rol toe te voegen een de betreffende ...
    • Binnen Nieuwe instelling ontbreekt AGB

      Vraag: Bij het kiezen van een nieuwe instelling in het berichtenverkeer, kan ik een bepaalde AGB niet vinden? Antwoord: Nieuwe AGB code kun je toevoegen via Stambestanden / Relaties.
    • Maz blijft op nieuw staan

      Vraag: Hoe kan het dat de MAZ op nieuw blijft staan? Antwoord: Het verkeerde besluit is gekoppeld. Hierdoor wijkt de kantoorzorgcode af. Je kunt het bericht verwijderen en een nieuwe toevoegen.
    • Rol schrijf -en mutatierechten

      Vraag: Rol schrijf -en mutatierechten gegeven op de Cliënten-Diensten-Contracten, maar medewerkers zien geen knop nieuw? Antwoord: De volgende instelling is ook benodigd in de permissies: “Contracten mandaat”