Nieuwe collega of collega weg ticketsysteem
Heb je een nieuwe collega en wil je dat deze ook binnen het ticketsysteem tickets kan aanmaken en tickets kan inzien?
Geef de volgende gegevens van jouw collega aan ons door via een ticket:
Voor -en achternaam
Functie
Email
Telefoonnummer
Is er geen toegang tot het ticketsysteem meer nodig? Laat dit ook weten.
Graag naam doorgeven middels een ticket.
Dan deactiveren wij de toegang.
Related Articles
Wlz: AW39 met status nieuw
Vraag Waarom blijft AW39 op nieuw staan? Antwoord Dit kan verschillende redenen hebben, echter is een meest voorkomend geval omdat het verplichte veld “Instelling bestemming” nog ingevuld moet worden:
Nieuwe Organisatorische Eenheid
Vraag: Ik heb een nieuwe OE aangemaakt, maar kan deze nog niet kiezen binnen het ECD. Antwoord: De nieuwe OE moet ook toegevoegd worden onder Stambestanden / Zorgmanager personeel. Vergeet niet de nieuwe OE rol toe te voegen een de betreffende ...
Collega's zichtbaar van een ander team in Octopus-app
Vraag Hoe komt het dat binnen de Octopus-app er collega's zichtbaar zijn van een andere afdeling dan de OE autorisatie? Antwoord Dit heeft te maken met de OE op het contract van de medewerker.
AW39 status nieuw
Vraag AW39 blijft op nieuw staan? Antwoord Het kan zijn dat een meegestuurde AGB niet meer geldig is. Dit is terug te zien in de betreffende job, dan staat het in de logging vermeld: Binnen de istandaarden kan de check gedaan worden welke AGB niet ...
Binnen Nieuwe instelling ontbreekt AGB
Vraag Bij het kiezen van een nieuwe instelling in het berichtenverkeer, kan ik een bepaalde AGB niet vinden? Antwoord Een nieuwe AGB code kun je toevoegen via Stambestanden / Relaties.