Binnen de Werk- en Leervormen kun je als Beheerder de content van een bestaande Community overschrijven (kopiëren) naar een nieuwe Community. Doorloop hiervoor de volgende stappen: 1. Navigeer naar Productbeheer 2. Maak een nieuwe Community aan via ...
Als expert kun je via productbeheer per community aan geven dat documenten verplicht 'afgeschermd' (onzichtbaar) zijn voor deelnemers. Dat betekent dat alle uploads alleen zichtbaar zijn voor opleiders, experts en uitgenodige coaches. Dit kan een ...
Hoe kan ik feedback geven op producten als coach? Deelnemers moeten een coach eerst uitnodigen voordat hij/zij toegang krijgt tot het betreffende product in de Community. Coaches ontvangen hierover een geautomatiseerde uitnodigingse-mail. De volgende ...
Als expert kun je via het productbeheer een community aanmaken. Hiervoor moeten de volgende stappen gevolgd worden: Ga naar Werk- & Leervormen Klik op de tegel Productbeheer Klik op 'Nieuw product' Klik op 'Selecteer een product' en maak de keus voor ...
Hoe archiveer ik gegevens van een gebruiker? 1. Klik in het menu op ‘Gebruikersbeheer’ 2. Klik op de knop ‘Archief maken’ en scroll naar degroep waar de deelnemer lid van is Selecteer de betreffende gebruiker(s) 3. Klik op ‘Archiveren’Als het ...