Profiel ouder - Account

Profiel ouder - Account

Log uit

Hier kan de ouder uitloggen uit de app. De ouder dient dan opnieuw de gegevens in te voeren om in te loggen.


Herstellen

Door het herstellen van de app wordt de organisatie ontkoppeld van de app. 

Er dient dan opnieuw een organisatie code ingevoerd te worden of de QR code te scannen.

    • Related Articles

    • Profiel ouder - Persoonlijke gegevens

      Algemeen Via de homepagina is rechtsboven via het poppetjes icoon het profiel van de ouder te bereiken. Persoonlijke gegevens ouder De persoonlijke gegevens van de ouder zijn hier te bekijken en een aantal gegevens kunnen ook gewijzigd worden. ...
    • Profiel ouder - Documenten

      Contracten Onder contracten worden alle contracten van alle kinderen getoond. Door op de naam van een kind te klikken, kan er gefilterd worden op de contracten van het desbetreffende kind. Verschillende typen contracten worden getoond: Aangevraagde ...
    • Profiel ouder - App instellingen

      Meldingen ontvangen Bij meldingen ontvangen kan de ouder aangeven of het gewenst is om meldingen te ontvangen van berichten vanuit de groep. Voor media en berichten kan apart worden aangegeven of er meldingen verstuurd moeten worden en van welk type. ...
    • Profiel ouder - Financieel

      Facturen Onder facturen zijn alle facturen te vinden. De laatst verstuurde factuur staat bovenaan. Facturen zijn in te zien en te downloaden. Jaaropgaven Hier worden alle jaaropgaven getoond. Het is hier mogelijk om te filteren op kind zodat alleen ...
    • Profiel ouder - Locatie

      Locatie Onder locatie wordt de organisatie en de locaties getoond waar opvang wordt afgenomen. Door hier op te klikken, worden de gegevens hiervan zichtbaar. Door op de locatie aanwijzing te klikken, kan via google maps de route naar de locatie ...