Rapport inrichting

Rapport inrichting

Rapport inrichting

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Rapporten en Analytics - Rapport inrichting.

In de module Rapport Inrichting wordt de inrichting van rapporten vastgelegd. Deze kunnen worden gekoppeld aan modules. Alle standaard Impulse-rapporten worden hier getoond. Daarnaast kunnen hier klantrapporten worden toegevoegd. Door klanten toegevoegde rapporten zijn automatisch van het type 'Klant'. Deze klantenrapporten hebben een default naam en omschrijving die worden getoond als op de betreffende printknop wordt geklikt. Deze getoonde naam en omschrijving kunnen worden gewijzigd door de velden 'Klant Naam' en/of 'Klant Omschrijving' in te vullen. De default naam en omschrijving blijven bestaan, maar worden niet getoond aan de gebruiker als de genoemde velden zijn ingevuld.

Na het klikken op bewerken (het 'potloodje') worden de volgende velden getoond:

Veld

Omschrijving

Rapport

De default naam van het rapport. Deze is niet te wijzigen. Als het veld 'Klant Naam' niet is ingevuld wordt deze naam getoond bij het rapport.

Omschrijving

De default naam van het rapport. Deze is niet te wijzigen. Als het veld 'Klant Omschrijving' niet is ingevuld wordt deze omschrijving getoond bij het rapport.

Locatie

De locatie waar het rapport is opgeslagen.

Vanaf

De datum vanaf de dag dat het rapport getoond moet worden.

Tm

De datum t/m de dag dat het rapport getoond moet worden.

Klant Naam

De naam die wordt getoond bij het rapport indien ingevuld.

Klant Omschrijving

De omschrijving die wordt getoond bij het rapport (mouse-over) indien ingevuld.

Bedrijfsregels
Let er bij het koppelen van een rapport aan een module op dat bij bepaalde modules parameters worden meegestuurd. Dus niet elk rapport kan aan elke module worden gekoppeld.

Inrichting rapporten
Door één van de rapporten te selecteren wordt het rapport geopend. Vervolgens kan er via het vergrootglas een module gekoppeld worden aan het rapport door op het plusje te klikken.

Kolom

Uitleg

Module

ADF module waar het rapport getoond gaat worden.

Type

Dit kan rtf of pdf zijn. Andere extensies worden niet ondersteund en zijn voor de verantwoording van de klant en worden dus niet ondersteund door Avinty.

Opslaan

Hier kan worden aangegeven of een rapport kan worden opgeslagen in de module Correspondentie.

Default rubriek

Hier kan de default rubriek worden gekozen.

AlertInformatie voor applicatiebeheer
Alleen SDB mag Impulse-rapporten toevoegen en/of wijzigen.

Rollen

Rollen:

Omschrijving:

RAPPORT_INRICHTING

Geeft toegang tot de module rapport inrichting met lees- en schrijfrechten.

RAPPORT_INRICHTING_LEES

Geeft toegang tot de module rapport inrichting met leesrechten.

DB_INRICHTING

Rol om het dashboard 'Inrichting' te benaderen

SYSOP

Geeft toegang tot alle menuregels en modules(uitgezonderd de module MATE)

CO_SYSOP

Geeft toegang tot alle menuregels en modules behalve in het menu beheer(in dit menu alleen toegang tot de menuregels onder menu -correctie registratie) en de module MATE.

 

    • Related Articles

    • Rapport instellingen

      Rapport instellingen Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Rapporten en Analytics - Rapport instellingen. In het scherm rapport inrichting wordt de inrichting van rapporten vastgelegd. De thema's (Custom of Impulse) kunnen hier worden ...
    • Dashboard/workflow inrichting

      Dashboard/workflow inrichting Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Dashboard/workflow. In ALTA is een module beschikbaar voor het inrichten van de dashboard, workflows en workflow-items. Aan elk dashboard is één workflow gekoppeld. ...
    • Zorgproces inrichting

      Zorgproces inrichting Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Behandeling/traject - Zorgproces inrichting. In de module 'Zorgprocessen' worden de zorgprocessen met de uit te voeren acties vastgelegd. De inhoud van het zorgproces kan ...
    • Zorgpad inrichting

      Zorgpad inrichting Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Behandeling/traject - Zorgpad inrichting. Dit scherm heeft betrekking op Zorgpaden 2.0. In de module 'Zorgpad' worden de zorgpaden met de gekoppelde zorgpaddoelen en ...
    • ZIBs inrichting

      ZIBs inrichting Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - ZIBs inrichting, tegels 'Zichtbaarheid' en 'Behandelteam' Wat is een ZIB? Zorginformatiebouwstenen (zibs) worden gebruikt om inhoudelijke c.q. functionele - niet technische - ...