Berichten
Een bericht archiveren
Voor informatie over het archiveren van een bericht in de app kun je hier klikken. In Karify kun je een bericht alleen archiveren of verplaatsen naar een map. Je kunt een bericht niet verwijderen. Een bericht kun je archiveren door te navigeren naar: ...
Contactpersonen in Karify
Per Healthspace kun je onder Contacten zien met welke zorgprofessionals van jouw zorgaanbieder jij een connectie hebt binnen deze Healthspace. Zo zie je ook wie van deze contactpersonen er inzage hebben in jouw Karify dossier. Per Healthspace vind je ...
Afwezigheidsmelding
Als je tijdelijk niet kunt reageren op berichten, bijvoorbeeld als je met vakantie of verlof bent, dan kun je een afwezigheidsmelding instellen. Zo breng je jouw contacten ervan op de hoogte dat je (tijdelijk) niet zult reageren, nog voordat zij het ...
E-consult
Via een e-consult kun je snel een online vraag stellen aan jouw zorgprofessional. Zorgprofessionals maken zelf de keuze of zij gebruikmaken van het e-consult, dus deze is niet in iedere Healthspace te vinden. Als jouw zorgprofessional gebruikmaakt ...
Mappen & Favoriet
In Berichten kun je sterren toekennen aan berichten en kun je mappen maken om de berichten te ordenen. Mappen Maak een map aan door te klikken op Maak een nieuwe map aan. Geef de map een naam en kleur, en klik vervolgens op Maak map aan. Vervolgens ...
Bijlagen versturen en ontvangen
Naast veilig e-mailen, kun je via Berichten in Karify ook beveiligd bijlagen versturen en ontvangen. Hoe gaat dit precies in zijn werk? Bijlagen versturen Je kunt een bijlage tot 250Mb toevoegen aan je bericht. Onder het tekstveld zie je de knoppen: ...
Naar wie kan ik berichten versturen?
Via Berichten kun je beveiligde berichten, eventueel voorzien van bijlagen, versturen naar jouw contactpersonen in Karify. Naar wie kan je berichten versturen? Je kunt alleen berichten versturen naar gebruikers van Karify. Per Healthspace (online ...
Hoe verstuur ik een bericht?
Met Berichten in Karify kun je in een veilige omgeving berichten versturen en ontvangen. In dit artikel wordt beschreven hoe berichten vanuit de webtoepassing kunnen worden verstuurd. Klik hier om meer te lezen over het versturen van een bericht met ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...