Cliëntoverzicht
Wlz: Coördinator Zorg Thuis aanpassen
Vraag Hoe kunnen wij bij een bestaande beschikking waar wij Coördinator Zorg Thuis (CZT) zijn, een andere organisatie CZT maken? Antwoord Ga naar Clientoverzicht / Berichtenverkeer van een bepaalde cliënt. Voeg nieuw AW39 Aanvraag bericht toe. Via ...
AW39 status nieuw
Vraag AW39 blijft op nieuw staan? Antwoord Het kan zijn dat een meegestuurde AGB niet meer geldig is. Dit is terug te zien in de betreffende job, dan staat het in de logging vermeld: Binnen de istandaarden kan de check gedaan worden welke AGB niet ...
AW39 status nieuw
Vraag Waarom blijft een AW39 einde op nieuw staan? Antwoord De reden dat het Nieuw blijft staan is omdat deze een einddatum heeft in de toekomst. Zodra deze datum voorbij is, zal het bericht automatisch verstuurd worden.
Wlz: AW39 met status nieuw
Vraag Waarom blijft AW39 op nieuw staan? Antwoord Dit kan verschillende redenen hebben, echter is een meest voorkomend geval omdat het verplichte veld “Instelling bestemming” nog ingevuld moet worden:
MUT afgewezen
Vraag Waarom is MUT afgewezen? Antwoord Foutcode is 9107: Deze foutcode betekent dat u geen dossierhouder en/of coördinator zorg thuis bent. In de zorgtoewijzing staat wie de coördinator thuis is. Diegene kan de zorg indienen of de zorg op naam ...
AW35 / AW39 intrekken
Vraag Hoe/waar trek ik een AW35 / AW39 in? Antwoord Goedgekeurde AW35 en AW39 berichten kunnen ingetrokken worden binnen het clientdossier > clientoverzicht / berichtenverkeer. Of via berichtenverkeer / totaaloverzicht.
Maz blijft op nieuw staan
Vraag Hoe kan het dat de MAZ op nieuw blijft staan? Antwoord Het verkeerde besluit is gekoppeld. Hierdoor wijkt de kantoorzorgcode af. Je kunt het bericht verwijderen en een nieuwe toevoegen.