Related Articles
Algemene opzet
Algemene opzet De opzet bestaat uit de volgende onderdelen (klik op een onderdeel voor meer informatie): Gebruikersbalk Pagina inhoud Snelmenu of Quickbar Agenda Caseload Bezetting Mini Werklijst Header Gebruikersbalk In de onderstaande tabel staan ...
Dashboards
Cliënt dashboards Via de optie 'Openen cliëntdossier' of via het snelmenu is het mogelijk een cliëntdossier te openen. Cliënt naam in browser tabblad Middels een systeem instelling kan worden aangegeven of de cliënt naam in de naam van het tabblad in ...
Groepscontacten
Groepscontacten Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Behandeling/traject - Groepscontacten. Het scherm Groepscontacten is bedoeld om de verschillende groepscontacten te definiëren en onderhouden. Het scherm is bedoeld voor zowel ...
Dashboard inrichting
Dashboard items In het scherm ‘Dashboard items’ kunnen aan menu-items en (signalering) widgets een eigen modulenaam of eigen widgetnaam worden toegevoegd. Deze eigen naam wordt vervolgens getoond in het navigatie menu, titel van de module en bij de ...
Algemeen
Aanmeldklacht Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliënt - Aanmeldklacht. In dit scherm kunt u de verschillende aanmeldklachten vastleggen volgens de zorggegevensset. Dit zijn de klachten die de cliënt, degene die hem/haar aanmeldt ...