Bericht toevoegen voor planner
Bij sommige diensten kun je door middel van een schuif een bericht toevoegen voor een planner. De planner kan deze reacties in SDB Planning bekijken.
Dit kan niet bij alle diensten.
Diensten die worden uitgezet naar een specifieke medewerker, hebben dit invoerveld niet.
Diensten die uitgezet zijn via de zelfmatch, hebben dit invoerveld wel.
Related Articles
Documenten toevoegen aan Okkie
Applicatiebeheerders met toegang tot SDB One kunnen documenten uploaden, zodat Okkie in Octopus bevraagd kan worden op de inhoud van deze documenten. Okkie zal het antwoord geven met referenties en annotaties naar het document waar het antwoord of de ...
Wensen voor Octopus
Heb je een goed idee voor Octopus of wil je zien of een idee van een ander wellicht ook jouw werk met Octopus makkelijker maakt? Laat jouw stem horen via UserVoice! Op de pagina van UserVoice kun je stemmen op ideeën van andere klanten of jouw wens ...
Voor het eerst inloggen in Octopus
1. Ga naar de app store van Google of Apple. 2. Download en open de app. 3. Je krijgt nu een notificatie van je telefoon of pushberichten wilt toestaan. Om optimaal gebruik te maken van Octopus, adviseren we dat je pushnotificaties toestaat. 4. Je ...
Chatfunctionaliteit
Het is mogelijk chatberichten te versturen naar collega's binnen jouw instelling die ook SDB Octopus gebruiken. Je kunt een bericht sturen naar één collega of naar meerdere collega's (groepschat). Binnen de chat kun je op een veilige manier een ...
SDB Labs
Applicatiebeheerders met toegang tot SDB One kunnen bij elke nieuwe, experimentele feature aangeven of alle gebruikers, alleen specifieke gebruikers of niemand toegang heeft tot features (in Octopus). Wanneer er nieuwe features in Labs beschikbaar ...