Stuurinformatie vanuit het dashboard van de behandelaar.
De stuurinformatie is alleen beschikbaar op het behandelaren
dashboard, indien de tegel binnen de workflow is ingeschakeld. Daarnaast kan de
tegel nog voorzien worden van een specifieke rol, waardoor de ene medewerker de
informatie wel ziet en de andere medewerker niet.
Indien afwijkende stuurinformatie gewenst is, dan kan de
standaard stuurinformatie anders worden ingericht. Hiervoor zijn templates
beschikbaar binnen USER Analytics. In de inrichting van USER kunt u aangeven of
u de standaard stuurinformatie wilt tonen of uw eigen ontwikkelde
stuurinformatie. Ga daarvoor in ALTA naar het dashboard Inrichting, tegel
Rapporten en Analytics, tegel Stuurinformatie. In dit scherm staat of de
standaard Impulse versie of de Eigen versie wordt aangeroepen vanuit USER. De
naamgeving en de locatie van de klant specifieke stuurinformatie binnen USER
Analytics staan ook in dit scherm. Deze locatie en naamgeving moet gevolgd
worden (en mag niet worden gewijzigd). Vanuit het Behandelaar dashboard wordt
de parameter p_medewerker gevuld met het medewerker nummer. Indien eigen
analyses worden toegevoegd dan dient er rekening mee gehouden te worden dat in
het filter van de analyse ook gefilterd wordt op de parameter p_medewerker.
Hiervoor zijn standaard filters beschikbaar binnen USER Analytics.
Via de stuurinformatie behandelaar zijn er meerdere
tabbladen beschikbaar.
Registratieve controlepunten
Op behandelaarsniveau is inzichtelijk welke
controlepunten er open staan voor de specifieke behandelaar. Controlepunten
worden in- of uitgeschakeld binnen USER.
Wanneer een behandelaar betrokken is bij de client als,
behandelaar van de module, zorgcoördinator, supervisor of trajectbegeleider in
het zorgplan, worden de controlepunten zichtbaar.
Dit kunnen controlepunten zijn zoals onder andere:
- ZV.5 Controle op onjuiste typering van diagnose bij
declaratie
- RB.2 Declaratie zonder directe betrokkenheid van een
bevoegd regiebehandelaar
- ZV.- Geen actuele en/of definitieve Zorgvraagtypering bij
start zorg voor 2022
Op detailniveau is inzichtelijk om welke cliënten het gaat.
Met filters kan gekozen worden welke selectiecriteria gebruikt moet worden.
Naast deze informatie is ook in een oogopslag te zien welke hoeveel cliënten de
ingelogde behandelaar in zijn caseload heeft. Voor gedetailleerde informatie
over de caseload gaat de behandelaar naar het tabblad 'caseload'.
Caseload
Dit is de caseload van de ingelogde behandelaar. Aantallen
en detailinformatie is zichtbaar.
Detailinformatie zoals:
- Clientnummer
- Verblijf op afdeling
- Zorgcoördinator
- Trajectbegeleider
- Supervisor
- Datum inschrijving
- Inschrijfduur in dagen
- Hoofddiagnose
- Directe uren door medewerker
- Laatste/eerstvolgende contactmoment
Door op de tabel te gaan staan met de muis en de rechtermuis
aan te klikken, is het mogelijk meerdere kolommen op te nemen waaronder o.a.:
- Behandelaar van de module
- Behandelmodules
- Organisatieonderdeel
Reistijd
De reistijd geeft op afspraakniveau aan of er reistijd is
geboekt bij de afspraak. Dit is de totale reistijd. Er wordt in BI geen
onderscheid gemaakt in reistijd voor of na.
De postcode die is opgenomen is de postcode van het
clientadres.
Preventie
In dit dashboard wordt zichtbaar of er uren zijn
besteed aan preventie. Wie de aanvrager is van de preventie en om welk product
of activiteit het gaat.
Door middel van de filters kan er een bepaalde periode
woorden opgegeven.
Rollen
Rol:
|
Omschrijving:
|
BICONSUMER
|
Deze rol geeft toegang tot
de meest basale functionaliteiten van OBIEE (Analytics)
|
DB_BGGZ_BEHANDELAAR
|
Basis GGZ Behandelaar
|
DB_FZ_BEHANDELAAR
|
[FZ] Behandelaar
|
DB_FZ_HOOFDBEHANDELAAR
|
[FZ] Hoofdbehandelaar
|
DB_GGZ_BEHANDELAAR
|
[GGZ] Behandelaar
|
DB_GGZ_HOOFDBEHANDELAAR
|
[GGZ] Hoofdbehandelaar
Geïntegreerde GGZ
|
DB_JGD_BEHANDELAAR
|
[JGD] Behandelaar
|
DB_JGD_HOOFDBEHANDELAAR
|
[JGD] Hoofdbehandelaar
|
DB_TOT_HOOFDBEHANDELAAR
|
Totaal Hoofdbehandelaar
dashboard
|
DB_VZ_BEHANDELAAR
|
[VZ] Behandelaar
|
DB_VZ_HOOFDBEHANDELAAR
|
[VZ] Hoofdbehandelaar
|