Voortgang

Voortgang

Voorkeur voortgang

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Voortgang - Voorkeur voortgang.
In deze module kunnen een aantal applicatie brede instellingen worden onderhouden. Vooralsnog bestaat de module uit drie instellingen voor de Voortgang/Contact module en het onderdeel om het wachtwoord te wijzigen.

Instellingen Voortgang

Veld

Omschrijving

Dagrapportage tonen

Indien 'Ja' worden de cliëntteksten en groepsteksten uit de module dagrapportage getoond in de module Voortgang/Contact van de cliënt en in de NOVA/REFLEX widget 'Voortgang'.

Toon labuitslagen

Indien 'Ja' wordt de tekst ingevoerd bij het accorderen van labuitslagen van de cliënt getoond in de module Voortgang/Contact van de cliënt.

Rapportage behandeldoel tonen

Indien 'Ja' wordt de tekst ingevoerd in de module rapportage op doelen van de cliënt getoond in de module Voortgang/Contact van de cliënt n de NOVA/REFLEX widget 'Voortgang'.

 

Voortgang kenmerken

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Voortgang - Voortgang kenmerken.
Het scherm Onderhoud kenmerken is alleen beschikbaar in USER ALTA. Dit scherm moet afzonderlijk in een dashboard worden toegevoegd.
De kenmerken kunnen worden gebruikt bij het invoeren van teksten in de volgende modules:
  1. Rapportage op doelen
  2. Dagrapportage
  3. Evaluatie
  4. Agenda afspraak

Hierop kan vervolgens gefilterd worden in de module Voortgang.
Middels het veld 'Ontsluiten naar cliënt' kan worden aangegeven of de voortgang met bijbehorende kenmerk naar de cliënt mag worden verstuurd zodat alleen de juiste informatie in het PGO verschijnt.

Rollen

Rollen:

Omschrijving:

VOORTGANG_INSTELLING

Rol benodigd om de instellingen voor de voortgang-contact-module in ALTA te kunnen wijzigen.

VOORTGANG_INSTELLING_LEES

Rol benodigd om de instellingen voor de voortgang-contact-module in ALTA te kunnen lezen.

KENMERK

Geeft het recht om de kenmerken te bewerken

KENMERK_LEES

Geeft leesrechten op de kenmerken

DB_INRICHTING

Rol om het dashboard 'Inrichting' te benaderen

 

    • Related Articles

    • Historische gegevens Relatie dashboard

      Historische gegevens Relatie dashboard Het 'Historische gegevens Relatie' dashboard opent een het zoekscherm voor historische relaties. Zodra de juiste relatie gekozen is opent het dashboard met de volgende tegels: Personalia Behandelen ROM ...
    • Dagrapportage

      Dagrapportage De module dagrapportage kan benaderd worden via de tegel 'Cliënten(dagrapportage) op het afdeling/groep dashboard of via de gerelateerde tegel 'Dagrapportage' onder 'Voortgang' op het cliëntdashboard. In de dagrapportage kan per ...
    • Dashboards

      Cliënt dashboards Via de optie 'Openen cliëntdossier' of via het snelmenu is het mogelijk een cliëntdossier te openen. Cliënt naam in browser tabblad Middels een systeem instelling kan worden aangegeven of de cliënt naam in de naam van het tabblad in ...
    • Rapporteren en registreren

      Rapporteren Via de knop 'Rapporteren' in een afspraak of de rechtermuisknopoptie 'Rapporteer (en registreer)' vanuit het agendaoverzicht kan er rapportage worden geschreven bij elke cliënt of relatie die aanwezig is in de afspraak. Rapporteren is ...
    • USER Docs

      USER Docs Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - USER Docs - USER Docs. Stappenplan configuratie documenten Inleiding Een document is ingedeeld in facetten (blokken). De inhoud van een facet is een (tekst)fragment. Er kunnen meerdere ...