Instellingen persoonlijke account

Instellingen persoonlijke account

Op je eigen pagina binnen Karify: Mijn Karify, kun je je eigen instellingen bepalen. Zo kun je bijvoorbeeld een profielfoto uploaden en je taalinstellingen bepalen.


In Mijn account kun je jouw persoonlijke Karify accountinstellingen wijzigen. 


Account

Hier kun je via subtabs diverse voorkeursinstellingen kiezen. Probeer er enkele uit, zoals het uploaden van een profielafbeelding, het wijzigen van het wachtwoord of e-mailadres, of het instellen van je voorkeurstaal. 

 

Profiel

Hier kun je je profielgegevens aanvullen, zoals je naam, adres en burgerservicenummer. Dit kan het lid worden van Healthspaces vergemakkelijken, omdat sommige opgevraagde gegevens dan automatisch voor je worden ingevuld. Je kiest zelf welke gegevens je wilt delen. 

Als je met je muis zweeft over het Healthspace icoon rechts, kun je zien welke informatie er gebruikt wordt door welke Healthspace.

Authenticatie in twee stappen

Authenticatie in twee stappen vormt een extra beveiligingslaag bij het inloggen door toegang te vereisen tot een tweede apparaat. Als je authenticatie in twee stappen inschakelt, log je in met twee stappen. 

Na het invoeren van je gebruikersnaam en wachtwoord ontvang je een verificatiecode om in te kunnen loggen. Er zijn 2 methodes waarop je de verificatiecode kunt ontvangen: Per Authenticator app of per SMS

Navigeer naar de supportpagina Authenticatie in twee stappen inschakelen voor meer informatie.


Telefoonnummer

Hier kun je je telefoonnummer invoeren en/of wijzigen. Als je de Authenticatie in twee stappen per SMS hebt ingeschakeld staan, zal voortaan na het wijzigen van je telefoonnummer de SMS berichten naar het nieuwe telefoonnummer worden verzonden.


Notificaties

Hier kun je bepalen welke notificaties je wilt ontvangen op je mailadres. Bijvoorbeeld wanneer je een bericht ontvangt, of nadat er een opdracht is ingeleverd door je cliƫnt.

In het artikel E-mail notificaties lees je hier meer over. 

 

Afwezigheidsmelding

Als je tijdelijk niet op berichten kunt reageren, bijvoorbeeld omdat je met vakantie of verlof gaat, kun je hier een afwezigheidsmelding instellen. 

In het artikel Afwezigheidsmelding lees je hoe je dit doet. 

 

Lidmaatschappen

Hier vind je de Healthspaces waarvan je lid bent. 


    • Related Articles

    • Account en profiel instellingen

      In Karify kun je in Mijn account je account en profiel instellingen aanpassen. Zo kun je bijvoorbeeld een profielfoto uploaden en je taalinstellingen bepalen. In Mijn account kun je jouw persoonlijke Karify accountinstellingen wijzigen. Account Hier ...
    • Healthspace instellingen

      Als beheerder van de Healthspace kun je deze inrichten zodat de persoonlijke stijl van jouw praktijk herkenbaar is in de Healthspace. In dit artikel wordt stap voor stap toegelicht welke instellingen jij zelf kunt beheren. Vanuit het menu Beheer kun ...
    • Mijn account

      In de Karify app kun je een aantal accountinstellingen beheren. Als je iets wijzigt in de app, worden deze instellingen ook in je account in de webapplicatie gewijzigd. Zo hoef je de instellingen maar één keer aan te passen. Notificaties Het ...
    • Notificatie instellingen

      Op je mobiele telefoon kan een notificatie worden getoond als je een nieuw bericht ontvangt in de Karify app. Je kunt zelf instellen of je een notificatie hiervan ontvangt en hoe deze getoond wordt. Je kunt ervoor kiezen om wel een notificatie te ...
    • Notificatie instellingen

      Op je telefoon of tablet kan een notificatie worden getoond als je een videobel-oproep of een nieuw bericht ontvangt in de Karify app. Je kunt zelf instellen of je een notificatie hiervan ontvangt, en hoe deze getoond wordt. Zo kun je bijvoorbeeld ...