Vraag: Hoe ervoor zorgen dat berichten niet zichtbaar worden in clientdossiers? Antwoord: Dit kan aangepast worden met onderstaande parameter: Het is dan ingesteld voor alle berichten.
Vraag: De uren van een medewerker komen niet mee naar de tijdsregistratie. Ze blijven op gefiatteerd staan en zo blijven ze ook in mobiele dag opslag staan. Antwoord: Het kan zijn dat de uren per ongeluk zijn weggeschreven op het oude contract van de ...
Vraag: Bij medewerker zijn er uren in februari die niet gefiatteerd kunnen worden, hoewel andere uren wel gewoon zijn gefiatteerd. Antwoord: Onder medewerker / Instellingen moet "Toon geplande afspraken ter bevestiging" aangevinkt zijn:
Vraag: Ik kan niet voor “wijzig gebruiker” kiezen onder Medewerkers / Registratie / Instellingen. Ik kan niet doorklikken naar Identity. Medewerker blijft hangen? Antwoord: Sla de gegevens onder "Basis" op. Wordt er aangegeven dat verplichte velden ...