Uren medewerker tijdregistratie

Uren medewerker tijdregistratie

Vraag:
De uren van een medewerker komen niet mee naar de tijdsregistratie. 
Ze blijven op gefiatteerd staan en zo blijven ze ook in mobiele dag opslag staan. 


Antwoord:
Het kan zijn dat de uren per ongeluk zijn weggeschreven op het oude contract van de medewerker.
Dit is te controleren binnen het overzicht Mobiele dagopslag.
Als dit het geval is dan is het beste om de uren te verwijderen en opnieuw te boeken het actuele contract.




    • Related Articles

    • Niet alle uren worden gefiatteerd onder tijdregistratie

      Vraag: Bij één medewerker worden niet alle uren gefiatteerd onder Tijdregistratie / Fiatteren. Met de actie alles selecteren / Fiatteer selectie. Antwoord: Bij de betreffende medewerker moet onder “instellingen” het volgende aangevinkt zijn: Toon ...
    • Uren niet fiatteren

      Vraag: Bij medewerker zijn er uren in februari die niet gefiatteerd kunnen worden, hoewel andere uren wel gewoon zijn gefiatteerd. Antwoord: Onder medewerker / Instellingen moet "Toon geplande afspraken ter bevestiging" aangevinkt zijn:
    • Uren niet zichtbaar in Fiatteerscherm

      Vraag: Er worden uren gemist van een medewerker in het fiatteerscherm. Antwoord: 1. Staan de uren op een geldig contract? Een medewerker kan meerdere contracten hebben of hebben gehad. 2.Overzicht mobiele dagopslag laat medewerker zonder medewerker ...
    • Handleiding Tijdregistratie

      Handleiding Tijdregistratie
    • Overhalen Mobiele Uren - Technische Beschrijving

      Overhalen Mobiele Uren - Technische Beschrijving