Uren medewerker tijdregistratie
Vraag
De uren van een medewerker komen niet mee naar de tijdsregistratie.
Ze blijven op gefiatteerd staan en zo blijven ze ook in mobiele dag opslag staan.
Antwoord
Het kan zijn dat de uren per ongeluk zijn weggeschreven op het oude contract van de medewerker.
Dit is te controleren binnen het overzicht Mobiele dagopslag.
Als dit het geval is dan is het beste om de uren te verwijderen en opnieuw te boeken het actuele contract.
Related Articles
Handleiding Tijdregistratie (Medewerker)
1. Medewerker Uren Via Meer > Tijdregistratie > Medewerker kom je bij de tijdregistratie van de medewerker. In dit medewerker overstijgende scherm worden medewerker uren getoond en is het mogelijk om een handmatige toevoeging of wijziging door te ...
Handleiding Tijdregistratie (Uitvallijst)
1. Uitvallijst Het scherm Uitvallijst is te vinden via Meer > Tijdregistratie > Uitvallijst. Dit scherm toont de tijdregistraties die uitvallen bij de Job Overhalen Mobiele Uren. Hiermee worden de gefiatteerde uren onderworpen aan verschillende ...
Uren niet zichtbaar in Fiatteerscherm
Vraag Er worden uren gemist van een medewerker in het fiatteerscherm. Antwoord 1. Staan de uren op een geldig contract? Een medewerker kan meerdere contracten hebben of hebben gehad. 2. Overzicht mobiele dagopslag laat medewerker zonder medewerker OE ...
Handleiding Tijdregistratie (Cliënt)
1. Cliënt Uren Via Meer > Tijdregistratie > Cliënt kom je bij de tijdregistratie van de cliënt. In dit cliënt overstijgende scherm worden cliënturen getoond en is het mogelijk om een handmatige toevoeging of wijziging door te voeren op deze uren. Het ...
Handleiding Tijdregistratie (Omboeken)
1. Omboeken Het scherm Omboeken bevindt zich onder Meer > Tijdregistratie > Omboeken. Het scherm is bedoeld om uren welke op een verkeerd product zijn geregistreerd om te boeken naar een ander product. In het proces is het logisch om de volgende ...