Jouw Omgeving verzorgt de tweedelijns support van het platform. Onze supportafdeling is te bereiken via:
Binnen kantoortijd: werkdagen 9.00-17.30u
Op werkdagen tussen 17.30-9.00u, op zaterdag, zondag en feestdagen
We onderscheiden vijf prioriteitsniveau's die worden bepaald aan de hand van de impact en de urgentie van het probleem:
Urgentie | Impact | ||
HOOG Grote groep eindgebruikers (33% of meer) ondervindt hinder |
MIDDEL Meerdere eindgebruikers (10-33%) ondervinden hinder |
LAAG Een of enkele eindgebruikers (minder dan 10%) ondervinden hinder |
|
HOOG Verstoring tast een of meer kritische (onderdelen van) bedrijfsprocessen aan |
1 Kritiek |
2 Hoog |
3 Gemiddeld |
MIDDEL Meerdere onderdelen van het platform zijn niet beschikbaar of de verstoring tast belangrijke onderdelen van het bedrijfsproces aan |
2 Hoog |
3 Gemiddeld |
4 Laag |
LAAG Verstoring is beperkt en tast enkel triviale onderdelen van het bedrijfsproces aan |
3 Gemiddeld |
4 Laag |
5 Gering |
Bekijk onze Kennisbank om mogelijk zelf al een antwoord te vinden op je vraag.