Messages
Away notice
If you are temporarely unable to respond to messages, for instance when you're on holiday or on a leave, it's possible to set up an away notice. This way you can easily let your contacts know that you are (temporarely) unavailable, even before they ...
E-consult
An e-consult is a online question or request from a client to the healthcare professional. For example, some general practitionars use it for e-consults and some healthcare centers use it for (repeated) prescription requests. This functionality can ...
Who can I send a message to?
With Messages in Karify you can send and receive messages in a secured environment. You can also include files in your message. But who can I actually send a message to? Your contact list consists of: Patients that you are connected to in the ...
How do I send a file from the library to a patient?
Items in the Healthspace are visible to patients who are a member of the Healthspace. However, sometimes you want to send an item to a patient personally. You can do this from within the patient record. There are two ways to send a library item as an ...
Messages
With Messages in Karify you can send and receive messages in a protected environment. You can also include files in your message. In this article, sending messaged in the web application is described. Click here for information on sending messages ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...