Binnen Karify kun je op een beveiligde manier contact hebben met zorgprofessionals. Je kunt op verschillende manieren communiceren met jouw zorgprofessional.
Download hier de korte versie van deze helppagina
Contactpersonen in Karify
Onder Contacten zie je een overzicht van alle zorgprofessionals waarmee jij een connectie hebt binnen een Healthspace. Naar hen kun je berichten versturen. Communiceren via de overige drie kanalen kun je echter alleen met contacten met een vinkje bij dossierinzage. Meer over dit onderscheid lees je in Contactpersonen in Karify.
FAQ
Wat als je je geadresseerde niet kunt vinden?
Onder Contacten vind je een overzicht van iedereen naar wie je binnen de Healthspace berichten kunt versturen. Als je jouw geadresseerde niet kunt vinden in Karify, dan heeft hij/zij mogelijk nog geen connectie met jou. Neem in dat geval contact op met je zorgprofessional om te vragen of hij/zij een connectie met jou wilt maken.Karify heeft ook een mobiele app, waarmee je gemakkelijk kunt communiceren met jouw zorgprofessional(s). In deze app kun je beveiligd berichten uitwisselen en/of videobellen met jouw zorgprofessional. Berichten in de mobiele app en op de computer synchroniseren automatisch met elkaar, zodat je overal dezelfde berichten kunt inzien.
Momenteel zijn we hard aan het werk om de andere functionaliteiten van Karify – zoals het bekijken van je dossier – ook toegankelijk te maken in de Karify app, zodat deze in de toekomst nog meer mogelijkheden biedt.
Op welke apparaten werkt de app?
De Karify app wordt ondersteund door mobiele telefoons met Android 5 (Lollipop) en nieuwer of met iOS 10 en nieuwer. De app is ook beschikbaar op de iPad en andere tablets.
Downloaden
Ga naar de Google Play Store of App Store om de Karify app te downloaden.
Wil je meer weten over de Karify app en wat je er mee kunt? Lees deze artikelen.