Contact met mijn zorgverlener

Contact met mijn zorgverlener

Binnen Karify kun je op een beveiligde manier contact hebben met zorgprofessionals. Je kunt op verschillende manieren communiceren met jouw zorgprofessional.



Download hier de korte versie van deze helppagina



  1. Versturen van berichten. Je kunt berichten uitwisselen met één of meerdere contactpersonen binnen de Healthspace. Bij het opstellen van een bericht verschijnen jouw contactpersonen in het veld met geadresseerden. Je kunt ook een bijlage toevoegen aan een bericht. Hoe je precies een bericht opstelt, lees je hier
  2. Videobellen. Je kunt in Karify ook videobellen, mits jouw zorgverlener hier gebruik van maakt. Je kunt niet zelf een videogesprek starten, dit doet jouw zorgprofessional. Meer over videobellen in Karify lees je hier
  3. Delen van bestanden vanuit Mijn dossier. Je kunt ervoor kiezen om bestanden die je in Mijn dossier plaatst te delen met jouw contactpersonen binnen een Healthspace. Je kunt per bestand bepalen of je dit wilt delen. Hoe je precies een bestand deelt, lees je hier
  4. Ontvangen van feedback op opdrachten. Wanneer je een opdracht hebt ingeleverd, kan jouw zorgprofessional hierop feedback geven. Als je feedback hebt ontvangen, kun je hierop weer reageren. Meer over feedback op opdrachten lees je hier

Contactpersonen in Karify

Onder Contacten zie je een overzicht van alle zorgprofessionals waarmee jij een connectie hebt binnen een Healthspace. Naar hen kun je berichten versturen. Communiceren via de overige drie kanalen kun je echter alleen met contacten met een vinkje bij dossierinzage. Meer over dit onderscheid lees je in Contactpersonen in Karify


FAQ

Wat als je je geadresseerde niet kunt vinden?

Onder Contacten vind je een overzicht van iedereen naar wie je binnen de Healthspace berichten kunt versturen. Als je jouw geadresseerde niet kunt vinden in Karify, dan heeft hij/zij mogelijk nog geen connectie met jou. Neem in dat geval contact op met je zorgprofessional om te vragen of hij/zij een connectie met jou wilt maken. 


Karify app


Karify heeft ook een mobiele app, waarmee je gemakkelijk kunt communiceren met jouw zorgprofessional(s). In deze app kun je beveiligd berichten uitwisselen en/of videobellen met jouw zorgprofessional. Berichten in de mobiele app en op de computer synchroniseren automatisch met elkaar, zodat je overal dezelfde berichten kunt inzien. 


Momenteel zijn we hard aan het werk om de andere functionaliteiten van Karify – zoals het bekijken van je dossier – ook toegankelijk te maken in de Karify app, zodat deze in de toekomst nog meer mogelijkheden biedt. 


Op welke apparaten werkt de app? 

De Karify app wordt ondersteund door mobiele telefoons met Android 5 (Lollipop) en nieuwer of met iOS 10 en nieuwer. De app is ook beschikbaar op de iPad en andere tablets. 


Downloaden

Ga naar de Google Play Store of App Store om de Karify app te downloaden. 


Karify app Play


Karify app store


Wil je meer weten over de Karify app en wat je er mee kunt? Lees deze artikelen


    • Related Articles

    • Mijn organisatie (eigenaarschap)

      Alleen met de rol van Eigenaar zie je in het linkermenu de optie Mijn organisatie. Via deze menuoptie kun je de adresgegevens wijzigen, en de instellingen van de Healthspace beheren. Klik in het linkermenu op Mijn organisatie. Beheer organisatie Hier ...
    • Hoe werkt mijn online behandeling?

      n Karify kun je opdrachten maken die jouw zorgprofessional voor jou klaar zet. De opdrachten die voor je klaar staan zie je op je Werkblad. Ingeleverde opdrachten worden ook in je dossier opgeslagen. Download hier de korte versie van deze helppagina ...
    • Mijn Dossier

      In je Karify dossier kun je medische informatie bewaren. Bijvoorbeeld een verwijsbrief, een röntgenfoto en handige links. Je kunt zelf bepalen of je deze medische gegevens voor jezelf houdt, of dat je deze deelt met je zorgprofessional in de ...
    • Mijn account

      In de Karify app kun je een aantal accountinstellingen beheren. Als je iets wijzigt in de app, worden deze instellingen ook in je account in de webapplicatie gewijzigd. Zo hoef je de instellingen maar één keer aan te passen. Notificaties Het ...
    • Ik kan mijn Healthspace niet vinden

      Binnen Karify kun je lid zijn van een of meerdere Healthspaces (online behandelomgevingen). Hoe kom je nu bij de juiste Healthspace? In dit artikel worden de 3 manieren om bij je Healthspace te komen besproken. 1. Log in via de webpagina van de ...