Karify app
Het Werkblad in de Karify app
Download de app vanuit de Google Play store (Android) of in de App store (Apple). In de Karify app kun je nu naast online communiceren ook je online opdrachten maken vanaf het Werkblad. Zodra een opdracht is ingeleverd, is deze terug te vinden onder ...
Videobellen in de Karify app
Het is ook mogelijk te videobellen in de Karify app. De uitleg over hoe het videobellen via de app in zijn werking gaat, kun je vinden door te klikken op deze pagina. Voordat je kunt videobellen dien je eerst nog de Karify app op je telefoon of ...
Uitloggen uit de Karify app
Als je klaar bent met het gebruik van de app, dan kun je deze vergrendelen en afsluiten of uitloggen. Welke je kiest, is afhankelijk van of je de app op de achtergrond nog wel of niet actief wilt houden. Vergrendelen en afsluiten Als je tijdelijk ...
Notificatie instellingen
Op je telefoon of tablet kan een notificatie worden getoond als je een videobel-oproep of een nieuw bericht ontvangt in de Karify app. Je kunt zelf instellen of je een notificatie hiervan ontvangt, en hoe deze getoond wordt. Zo kun je bijvoorbeeld ...
Veelgestelde vragen Karify app
Op deze helppagina vind je de meest gestelde vragen over de Karify app. Staat jouw vraag er niet bij? Neem met ons contact op via e-mail naar help@karify.com. Maak je voor het eerst gebruik van de app? Navigeer dan eerst naar de helppagina Voor het ...
Een bijlage toevoegen
Ook in de Karify app kun je verschillende soorten bijlagen toevoegen aan je bericht, zoals foto's, afbeeldingen, geluidsopnames of video's. Een bijlage voeg je toe door rechtsboven in het bericht te klikken op het paperclip icoon. Selecteer de ...
Een ster toevoegen aan een bericht
Je kunt een ster toevoegen aan een bericht, bijvoorbeeld als je dit bericht wilt aanmerken als belangrijk, of als je jezelf wilt herinneren om deze later nog eens te bekijken. Je voegt een ster toe aan een bericht door het bericht naar links te ...
Een bericht archiveren
Je kunt in de Karify app een bericht archiveren, zodat deze niet in de totale lijst van berichten te zien is. Gearchiveerde berichten verschijnen nog wel in je zoekresultaten als je met de zoekfunctie een bericht zoekt. Je kunt een bericht archiveren ...
Zoeken in de Karify app
In de Karify app kun je eenvoudig je conversaties terugvinden en bekijken. In de Karify app kun je zoeken naar: geadresseerden inhoud van conversaties emoticons onderwerp Zoeken in de app Klik in het menu op het zoekglas icoon. Vul (een deel van) een ...
Inlogcode is onjuist
Als je de onderstaande melding krijgt, dan betekent dit dat de code onjuist is ingevoerd. Controleer of je de juiste inlogcode invoert. Je kunt het in totaal 3 keer proberen. Daarna word je automatisch uitgelogd en wordt gevraagd om je e-mailadres en ...
Op welke apparaten kan ik de app gebruiken?
De Karify app wordt ondersteund door mobiele telefoons met Android 5.0 (Lollipop)en hoger of met iOS 11.0 of nieuwer. De Karify app werkt ook op tablets met Android 5.0 en hoger of met de onderstaande Apple apparaten. Compatibiliteit Apple apparaten ...
Een bericht versturen met de app
Met de Karify app kun je vanaf je mobiele telefoon een bericht versturen naar je zorgprofessional. Hieronder vind je meer informatie over hoe dit werkt. Log in met je inlogcode, vingerafdruk of Face ID gezichtsherkenning. Stap 1 Navigeer in de app ...
Mijn account
In de Karify app kun je een aantal accountinstellingen beheren. Als je iets wijzigt in de app, worden deze instellingen ook in je account in de webapplicatie gewijzigd. Zo hoef je de instellingen maar één keer aan te passen. Notificaties Het ...
Voor het eerst inloggen in de Karify app
Als je de Karify app voor het eerst gebruikt, dan wordt er gevraagd om een inlogcode in te stellen. Als je deze code instelt, hoef je bij de volgende keer inloggen niet meer je e-mailadres en wachtwoord (en eventueel verificatie code) in te vullen, ...