Evaluatietermijn zorgvraagtypering

Evaluatietermijn zorgvraagtypering

Evaluatietermijn zorgvraagtypering

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Behandeling/traject - Evaluatietermijn zorgvraagtypering.

In dit scherm kunnen de evaluatietermijnen voor de zorgvraagtypering signalering worden gedefinieerd.

Een zorgvraagtypering moet jaarlijks worden geĆ«valueerd, maar bij de meeste zorgvraag-typeringen is het raadzaam een kortere periode te kiezen dan een jaar. 


Info

Bedrijfsregels en rollen

Zie bedrijfsregels en rollen

    • Related Articles

    • Zorgadministratie dashboards

      Organisatie hiërarchie Om het zorgadministratie dashboard vanuit verschillende niveaus te kunnen benaderen wordt er gebruik gemaakt van de organisatie hiërarchie. Met deze hiërarchie is het mogelijk om de organisatie in maximaal zes niveaus op te ...
    • Dashboard/workflow inrichting

      Dashboard/workflow inrichting Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Dashboard/workflow. In ALTA is een module beschikbaar voor het inrichten van de dashboard, workflows en workflow-items. Aan elk dashboard is één workflow gekoppeld. ...
    • Onderhoud behandelprogramma

      Onderhoud behandelprogramma Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Behandeling/traject - Onderhoud behandelprogramma. In USER® komt u de term behandelprogramma veel tegen. Een behandelprogramma is een reeks van activiteiten die samen ...
    • Default waarden

      Default waarden Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Organisatie - Default waarden. In dit scherm kunnen de default waarden voor velden worden ingevuld. De velden waarvoor default waarden kunnen worden vastgelegd zijn door de ...
    • FAQ | Registreren, afleiden en factureren

      Proces van registratie, afleiding en aanmaken debet/credit Hoe ziet het proces van registratie via afleiding tot aan een debet / credit eruit? Het proces van ZPM registratie tot aan een debet / credit bestaat uit drie stappen en start iedere nacht om ...