Algemeen

Algemeen

API autorisatie Karify Portaal

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Externe koppelingen - API autorisatie Karify Portaal.

Middels deze tegel kan Karify worden opgestart met het account van een applicatiebeheerder. Ieder API endpoint heeft namelijk een specifieke scope gedefinieerd. Alleen dit account heeft de scopes toegewezen gekregen om aanroepen te doen naar de API endpoints. Deze scopes worden dus alleen toegewezen als middels deze tegel wordt ingelogd bij Karify.

Indien Karify niet actief is verschijnt de melding 'Karify is niet actief'.

 

Servers

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Externe koppelingen - Servers.

In dit scherm moeten de ip-adressen en poortnummers van de verschillende servers ingegeven worden die nodig zijn voor het printen van rapporten, het openen van formulieren en het zenden van email of sms. Hier kan ook de URL ingevoerd worden, die nodig is voor het administreren van een BI report server.

Een URL ziet er voor bijvoorbeeld 'Ontwikkeling' als volgt uit: http://192.168.0.77:9714/xmlpserver/services/PublicReportService?

Het aanvinkveld 'Ingeschakeld' dient alleen te worden aangevinkt als het een BI- of Applicatieserver betreft.


Vecozo certificaten

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Externe koppelingen - Vecozo certificaten.

Ten behoeve van onder andere de declaratie ZPM en het FZ berichtenverkeer dient het certificaat voor Vecozo te worden ingericht.  Dit certificaat moet een systeemcertificaat van Vecozo zijn die toegang heeft tot de VSP-dienst. De instelling is zelf verantwoordelijk voor het verzorgen/beheren van dit certificaat. Kies in dit scherm voor de knop ‘Upload Nieuw’. Geef een beschrijvende naam en het wachtwoord van het certificaat op en geef de geldigheid van het certificaat weer. Na het toevoegen van een certificaat kan via het wijzigen de bijbehorende AGB codes te worden gekoppeld.


Info

Bedrijfsregels en rollen

Zie bedrijfsregels en rollen

    • Related Articles

    • Algemeen

      Bereik factuur Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Financiering - Bereik factuur. In dit scherm kan het bereik van de factuurnummers per jaar worden ingezien, gewijzigd en verwijderd. Het scherm bestaat uit de velden nummer en ...
    • Algemeen

      Aanmeldklacht Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliënt - Aanmeldklacht. In dit scherm kunt u de verschillende aanmeldklachten vastleggen volgens de zorggegevensset. Dit zijn de klachten die de cliënt, degene die hem/haar aanmeldt ...
    • Grootboek algemeen

      Om financiële transacties te herleiden wordt het grootboek gebruikt. Dit is belangrijk voor het journaliseren (het bijwerken van wijzigingen in de grootboekrekeningen). Grootboek Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Financiering - ...
    • Oplossen kwaliteitscontroles facturatie en declaratie (Billing)

      Kwaliteitscontroles in de facturatiemodule (Billing) Na afleiding worden de prestaties doorgestuurd naar de facturatiemodule. Wanneer een dergelijke prestatie wordt verwerkt wordt deze gecontroleerd tegen verschillende kwaliteitsregels. De tabel ...
    • Dashboard inrichting

      Dashboard items In het scherm ‘Dashboard items’ kunnen aan menu-items en (signalering) widgets een eigen modulenaam of eigen widgetnaam worden toegevoegd. Deze eigen naam wordt vervolgens getoond in het navigatie menu, titel van de module en bij de ...