Wanner u op het product klikt waarvoor u een tarief heeft
ingericht kunt u in het tabblad Tarieven (naast Interne Status) zien welke
tarieven voor dit product gelden
Let op:
U richt dus tarieven in
voor een product. Wanneer een cliënt dus gedurende de geldigheid van het tarief
meerdere dezelfde producten geregistreerd heeft, dan geldt dit tarief dus voor
beide producten.
4. In Zorg nemen Cliënt
Wanneer u de client in Zorg wilt nemen, dan volgt u de volgende stappen:
Klik op het Contract product in het scherm. Er wordt een pop-up geopend.
In deze pop-up ziet u meer informatie over het mandaat, kunt u de verschillende interne Statussen voor dit mandaat zien. De volgende acties kunt u hier uitvoeren:
- Mandaat of interne status bekijken: klik op de link.
- Mandaat wijzigen: klik op Wijzigen.
- Interne status wijzigen: klik op Wijzigen.
- Interne status verwijderen: klik op Verwijderen (indien beschikbaar).
-
Nieuwe interne status aanmaken: klik op Nieuw.
Daarnaast zijn er twee tabbladen:
- Tabblad Interne Status
- Tabblad Tarieven met de tarieven die betrekking hebben op het betreffende product voor deze cliënt.
Klik op de knop Nieuw om de cliënt in zorg te nemen op een datum ná de ingangsdatum van het mandaat.
Wilt u de cliënt in zorg nemen op de ingangsdatum van het mandaat, klik dan op de knop Wijzigen.
Let op: Het is niet mogelijk om 2 interne statussen achter elkaar te registreren die Niet in zorg zijn.
- Zorg dat de vink In Zorg aan staat
- Vul de Begindatum in
- Vul de Regio/Locatie en de Afdeling/Team
- Vul de Duur die je wilt inzetten
5. Beëindigen Zorg
Beëindig de zorg volgens de stappen in hoofdstuk 4. Zet het vinkje In Zorg uit en geef een reden op bij Einde Zorg.
6. Printen
Het is mogelijk om de actuele stand van de geregistreerde contracten van een cliënt af te drukken.
De knop Printen is enkel beschikbaar bij de filter Actueel.
De print toont de datum wanneer er op de afdruk geklikt is en door welke medewerker dit gebeurd is.
7. Delen
Het is mogelijk om de huidige actuele stand van de geregistreerde contracten onder een cliënt te delen met Documentbeheer. Zo kan er een overzicht opgebouwd worden in documentbeheer van alle geregistreerde contracten van een bepaalde cliënt.
De knop Delen is enkel beschikbaar bij de filter Actueel.
Het gedeelde document toont de datum wanneer er op Delen geklikt is en door welke medewerker dit gebeurd is.
Nadat het document gedeeld is met documentbeheer, kan vanuit daar het document verder gedeeld worden naar de Cliëntapp of Cliëntportaal.