Informatie direct inzichtelijk maken bij client
Vraag
Antwoord
Dan kan dit aangepast worden binnen de betreffende functierol.
Let op! Het geldt dan voor alle medewerkers binnen deze rol.
- Ga naar Beheer -> Autorisatie -> Rollen
- Selecteer de betreffende functierol en klik op wijzigen
- Ga vervolgens naar 'Instellingen'
- Kies hier 2 opties wat je direct inzichtelijk wilt hebben bij het openen van een cliënt.
Related Articles
Inrichtingsdocument Cliënt Documenten
Inrichtingsdocument Cliënt Documenten
Startscherm bij openen clientdossier
Vind een bepaalde functierol het handiger om met een ander startscherm te beginnen bij het openen van een cliëntdossier? Dan kan dit aangepast worden binnen de betreffende functierol. Het geldt dan wel voor alle medewerkers binnen deze rol. Ga naar ...
Uitroepteken bij jobs
Vraag Waarom zie je bij jobs een uitroeptekentje? Antwoord Via dit uitroeptekentje word je geattendeerd op waarschuwingen en/of fouten in een job. Open je de betreffende job, dan wordt de logregel waar het betrekking op heeft ook rood gekleurd. Zo ...
Vervoer berekenen bij Tijdregistraties
Vraag Hoe kan ik vervoer laten berekenen bij Tijdregistraties? Antwoord Er zijn 2 mogelijkheden om vervoer te laten berekenen bij Tijdregistraties. Vervoer wordt als standaard complexiteitsklasse voorzien en er wordt tijd op geboekt. Op de ...
Cliëntagenda en zorgafspraken zichtbaar maken in de Octopus-app
Vraag Hoe maak je de cliëntagenda en zorgafspraken zichtbaar bij cliënten in de Octopus-app? Antwoord Hiervoor is de volgende permissie benodigd binnen de betreffende Functierol(len): Clienten -> planning -> afspraken