Informatie direct inzichtelijk maken bij client

Informatie direct inzichtelijk maken bij client

Vraag

Hoe kan je bepaalde informatie direct inzichtelijk maken bij een cliënt?

Antwoord

Dan kan dit aangepast worden binnen de betreffende functierol.
Let op! Het geldt dan voor alle medewerkers binnen deze rol.

  1. Ga naar Beheer -> Autorisatie -> Rollen
  2. Selecteer de betreffende functierol en klik op wijzigen
  3. Ga vervolgens naar 'Instellingen'
  4. Kies hier 2 opties wat je direct inzichtelijk wilt hebben bij het openen van een cliënt.





    • Related Articles

    • Inrichtingsdocument Cliënt Documenten

      Inrichtingsdocument Cliënt Documenten
    • Document cliënt koppelen aan PDA-actie cliënt

      Het kan zinvol zijn om een cliëntspecifiek document te koppelen aan de actie in het zorgplan. Op die manier heb je de mogelijkheid cliëntspecifieke instructies of informatie ter beschikking te hebben bij het uitvoeren van de zorg. - Ga naar Cliënten ...
    • NFC-sticker koppelen aan een cliënt

      NFC-sticker koppelen aan een cliënt Met behulp van een NFC-sticker wordt het cliëntdossier direct geopend in SDB Octopus. Dit scheelt tijd in het opzoeken van de cliënt. De Octopus app hoeft niet geopend te zijn om de sticker te lezen en opent ...
    • Uitroepteken bij jobs

      Vraag Waarom zie je bij jobs een uitroeptekentje? Antwoord Via dit uitroeptekentje word je geattendeerd op waarschuwingen en/of fouten in een job. Open je de betreffende job, dan wordt de logregel waar het betrekking op heeft ook rood gekleurd. Zo ...
    • Startscherm bij openen clientdossier

      Vind een bepaalde functierol het handiger om met een ander startscherm te beginnen bij het openen van een cliëntdossier? Dan kan dit aangepast worden binnen de betreffende functierol. Het geldt dan wel voor alle medewerkers binnen deze rol. Ga naar ...