Inloggen met meerdere accounts op één toestel

Inloggen met meerdere accounts op één toestel

Stel dat je samen met je collega's op een afdeling op een gedeeld apparaat werkt, dan is het mogelijk om van gebruiker te wisselen.

1. Ga in Octopus naar je profiel of naar het inlogscherm.
2. Klik op Gebruiker wisselen.
                                     
3. Kies Nieuwe gebruiker en laat je collega inloggen en een code instellen. 

4. Wanneer je collega klaar is met zijn of haar werkzaamheden in Octopus, klikt hij of zij weer op Gebruiker wisselen.
5. Je ziet nu onderstaand scherm. Klik op je naam en voer je code in om terug te keren naar jouw scherm. Veel plezier!


    • Related Articles

    • Voor het eerst inloggen in Octopus

      1. Ga naar de app store van Google of Apple. 2. Download en open de app. 3. Je krijgt nu een notificatie van je telefoon of pushberichten wilt toestaan. Om optimaal gebruik te maken van Octopus, adviseren we dat je pushnotificaties toestaat. 4. Je ...
    • Impersoneren SDB Octopus

      Bij een storing of een fout (incident of bug) onderzoeken we hoe we dit op kunnen lossen. Meestal is dit via onze testomgeving. Het kan mogelijk zijn, dat we een storing niet op deze omgeving kunnen reproduceren. In dit geval kunnen we vragen om te ...
    • Wensen voor Octopus

      Heb je een goed idee voor Octopus of wil je zien of een idee van een ander wellicht ook jouw werk met Octopus makkelijker maakt? Laat jouw stem horen via UserVoice! Op de pagina van UserVoice kun je stemmen op ideeën van andere klanten of jouw wens ...
    • Ik wil Octopus! Kan ik dit ook gebruiken?

      Octopus wordt gemaakt voor de professional die één of meerdere oplossingen van ons gebruikt. Op dit moment is Octopus beschikbaar voor: * SDB Planning * SDB HR / Salaris * SDB ECD * SDB EPD (USER) Dat gebruiken we, waar kan ik de app downloaden? ...
    • Agenda koppelen aan Octopus

      Ik zie in Octopus mijn Outlook agenda niet, terwijl ik Mijn prive agenda heb gekozen om weer te geven. Wat moet ik doen? Wanneer je (privé)agenda niet zichtbaar is, dan heb je mogelijk die agenda nog niet ffaan (de mail app van) je telefoon. Hiervoor ...