Mate van tevredenheid

Mate van tevredenheid

Mate van tevredenheid

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Behandeling/traject - Mate van tevredenheid.

De mate van tevredenheid geeft aan de mate van tevredenheid van de cliënt naar zijn/haar oordeel over een specifiek deel van de zorg van de hulpverlening door de instelling. De mate van tevredenheid geeft men aan bij een evaluatie van een behandelprogramma(deelplan) zoals die gedefinieerd is in het zorgplan van de cliënt.


Info

Bedrijfsregels en rollen

Zie bedrijfsregels en rollen

    • Related Articles

    • Registreren van meerdere verrichtingen

      Registreren van meerdere verrichtingen Het kunnen registreren van meerdere verrichtingen bij een afspraak in USER is (in eerste instantie) ontwikkeld voor het ondersteunen van audiologische zorg. Kenmerk van de audiologische zorg is dat er meerdere ...
    • Resultaat

      Resultaat Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Behandeling/traject - Resultaat. Het resultaat geeft aan met welk resultaat het behandelprogramma(deelplan) is gevolgd het is een indicatie van de mate waarin het doel van de ...
    • Beloningsregeling

      Beloningsregeling Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Financiering - Beloningsregeling. In het inrichtingsscherm - Beloningsregeling kunnen de verschillende beloningsregelingen met begin- en einddata en tarieven worden ingevoerd. ...
    • Afspraakpercentage

      Afspraakpercentage Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Financiering - Afspraakpercentage. Zorgverzekeraars kunnen afspraken maken met zorginstellingen met betrekking tot een maximaal aantal diagnostiek DBC’s. Een voorbeeld is 10% bij ...
    • Algemeen

      Aanmeldklacht Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliënt - Aanmeldklacht. In dit scherm kunt u de verschillende aanmeldklachten vastleggen volgens de zorggegevensset. Dit zijn de klachten die de cliënt, degene die hem/haar aanmeldt ...