Telefonisch contact met de helpdesk

Telefonisch contact met de helpdesk

Voor vragen kunt u de helpdesk bereiken via 088 - 388 8388.
We zijn geopend van 08:30 - 17:00 op werkdagen. 
    • Related Articles

    • Volgen van een artikel of categorie in de kennisbank

      In de kennis bank is het mogelijk om een artikel of een categorie van artikels te volgen. Door artikels of categorieën te volgen wordt je per email genotificeerd als er een update aan het artikel of de categorie plaatsvindt of als er een opmerking ...
    • Single Sign-On

      Single Sign-On Single Sign-On (SSO) is een manier waarop je met één keer inloggen toegang krijgt tot meerdere applicaties of systemen. Je logt in met het e-mail account van je werk, vervolgens heb je toegang tot je mailbox, agenda, intranet en andere ...
    • SDB Identity

      Infonote – SDB Identity Het inloggen voor SDB applicaties is voor alle organisaties gelijk. Iedere organisatie heeft een eigen URL en het inlogscherm is voor alle SDB applicaties gelijk. In dit document wordt uitgelegd wat de effecten zijn voor ...
    • SCIM en Identity Access Management in SDB Identity

      Wat is SCIM? SCIM (System for Cross-domain Identity Management) is een open standaard voor het automatisch uitwisselen van gebruikersidentiteiten tussen verschillende domeinen of IT-systemen. Het doel van SCIM is om het beheer van ...
    • Handleiding klantenportaal

      Inleiding SDB Zorgt heeft een nieuw klantenportaal voor het indienen van vragen aan de supportafdeling. Hieronder een uitleg van de verschillende functies in het klantenportaal. Aanmelden Via het tabblad Aanmelden kun je inloggen in het ...