Karify app
FAQ
How do I remove a contact? You can remove a selected contact by clicking the contact again (Android) or clicking the close icon (iOS). Who can I contact in the app? Your contact list is based on all contacts that you are connected to in Karify. You ...
Attachments
You can add several types of attachments to your message, such as photos, images, audio files or videos. Add an attachment by clicking the paperclip icon in the message. Select the relevant attachment(s) from your phone. Click the send-icon to send ...
Adding a star
You can add a star to a message, for example to mark this message as important, or to provide yourself with a reminder to view or answer this message later. You can add a star to a message by swiping it to the left. You can find an overview of all ...
Searching in the app
In the Karify app you can easily find your conversations and messages by searching. You can search for: contacts content of messages/conversations emoticons subjects Searching in the app Click on the search-icon in the menu. Type a (part of) a ...
Incorrect login code
If the alert below is shown in your app, this means that the login code is invalid. Check if your are using the right login code. Please note that the login code for your app can differ from the code that you use to unlock your phone. You can attempt ...
Which phones support the Karify app?
The Karify app is supported by mobile telephones with Android 5 (Lollipop) and newer, of with iOS 10 and newer. The app is not yet available on the iPad, but it is available on other tablets.
Sending a message in the app
In the Karify app your can send a message to your contacts in Karify. This article describes how to send a new message. Log in with your login code or fingerprint. Step 1 Click on the pencil icon. Step 2 Select one or multiple names or search for a ...
Logging in to the app
When you use the app for the first time, you are asked to set up a login code. This code will be saved for the next time you log in. Please note that you need a Karify account to use the Karify app. If you do not already have a Karify account, please ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...