Inloggen in Karify
Veelvoorkomende problemen met authenticatie in twee stappen
Op deze pagina vind je een aantal tips en antwoorden bij problemen met het gebruik van de authenticatie in twee stappen, (ook wel 2FA - twee-factor-authenticatie genoemd). Ik ben mijn wachtwoord vergeten Lees hier hoe je gemakkelijk een nieuw ...
Instellingen van authenticatie in twee stappen wijzigen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Op de helppagina Authenticatie in twee stappen inschakelen staat beschreven hoe het in z'n werking gaat. Let op! Jouw zorgorganisatie ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Authenticatie in twee stappen
Heb je de authenticatie in twee stappen reeds ingeschakeld, en wil je bijvoorbeeld de verificatiemethode wijzigen naar sms of de authenticator app? Navigeer dan naar de helppagina: instellingen van authenticatie in twee stappen wijzigen Wat is ...
Wachtwoord opnieuw instellen
Als je het wachtwoord voor jouw Karify account bent vergeten, kun je een nieuw wachtwoord instellen. Nieuw wachtwoord instellen Ga naar https://my.karify.com of naar de loginpagina van de Healthspace. Klik op Wachtwoord vergeten? Vul het e-mailadres ...
Inloggen in Karify
In dit artikel wordt beschreven hoe je kunt inloggen in de webtoepassing. Voor meer informatie over inloggen in de mobiele app, klik hier. Wil je een smartcard (korte instructie) van deze pagina? Navigeer naar deze helppagina om het te downloaden. ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...