Inloggen
Ik kan niet inloggen
Lukt het niet om in te loggen? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Lees de stappen hieronder door. Account Om in te loggen bij Karify heb je een account nodig. Heb je nog geen Karify account? Lees dit artikel. Ongeldige inloggegevens Deze melding ...
Mijn account logt automatisch uit
Om de veiligheid van jouw account te bewaken wordt je account, indien je meer dan een half uur niet actief bent geweest, automatisch uitgelogd.
Veelvoorkomende problemen met authenticatie in twee stappen
Op deze pagina vind je een aantal tips en antwoorden bij problemen met het gebruik van de authenticatie in twee stappen, (ook wel 2FA - twee-factor-authenticatie genoemd). Ik heb de sms met verificatiecode niet ontvangen Het kan soms even duren ...
Instellingen van authenticatie in twee stappen wijzigen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de supportpagina: Authenticatie in twee ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de supportpagina: Authenticatie in twee ...
Authenticatie in twee stappen inschakelen
Heb je de authenticatie in twee stappen reeds ingeschakeld, en wil je bijvoorbeeld de verificatiemethode wijzigen naar sms of de authenticator app? Navigeer dan naar de supportpagina: instellingen van authenticatie in twee stappen wijzigen Wat is ...
Inloggen op Karify
In dit artikel wordt beschreven hoe je je in de webtoepassing kunt inloggen. Klik hier voor meer informatie over het inloggen in de Karify app. Wil je een smartcard (korte instructie) van deze pagina? Navigeer naar deze supportpagina om het te ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...