Karify app voor professionals
Videobellen in de Karify app
Je kunt in de Karify app ook een videogesprek voeren met je cliënten. Download de Karify app in de PlayStore (Android) of AppStore (iOS) om te kunnen videobellen. Lees dit artikel voor meer informatie over videobellen met de Karify app.
Notificatie instellingen
Op je mobiele telefoon kan een notificatie worden getoond als je een nieuw bericht ontvangt in de Karify app. Je kunt zelf instellen of je een notificatie hiervan ontvangt en hoe deze getoond wordt. Je kunt ervoor kiezen om wel een notificatie te ...
Veelgestelde vragen Karify app
In dit artikel worden enkele veelgestelde vragen over het gebruik van de Karify app besproken. Ik ontvang geen notificatie Controleer de instellingen van je notificaties in de app (Android) en je telefoon (iOS en Android). Voor meer informatie, zie ...
Bijlagen toevoegen
Je kunt verschillende soorten bijlagen toevoegen aan je bericht, zoals foto's, afbeeldingen, geluidsopnames of video's. Een bijlage voeg je toe door rechtsboven in het bericht te klikken op het paperclip-icoon. Selecteer de gewenste bijlage(n) en ...
Een ster toevoegen
Je kunt een ster toevoegen aan een bericht, bijvoorbeeld als je dit bericht wilt aanmerken als belangrijk, of als je jezelf wilt herinneren om deze later nog eens te bekijken. Je voegt een ster toe aan een bericht door het bericht naar links te ...
Een bericht archiveren
Je kunt in de Karify app een bericht archiveren, zodat deze niet in de totale lijst van berichten te zien is. Android telefoons Je kunt een bericht archiveren door deze naar rechts te swipen. iOs telefoons Je kunt een bericht archiveren door deze ...
Zoeken in de Karify app
In de Karify app kun je eenvoudig je conversaties terugvinden en bekijken. In de Karify app kun je zoeken naar: - geadresseerden - inhoud van conversaties - emoticons - onderwerp Zoeken in de app Klik in het menu op het zoekglas icoon. Vul (een deel ...
Inlogcode is onjuist
Als je de onderstaande melding krijgt, dan betekent dit dat de code onjuist is ingevoerd. Controleer of je de juiste inlogcode invoert. Je kunt dit een aantal keer proberen (3x bij Android, 5x bij iOS). Daarna word je automatisch uitgelogd en wordt ...
Op welke apparaten kan ik de app gebruiken?
De Karify app wordt ondersteund door mobiele telefoons met Android 5.0 (Lollipop) en hoger of met iOS 11.0 of nieuwer. De Karify app werkt ook op tablets met Android 5.0 en hoger of met de onderstaande Apple apparaten. Compatibiliteit Apple apparaten ...
Een bericht versturen met de app
Met de Karify app kun je vanaf je mobiele telefoon een bericht versturen naar je cliënten en collega’s in Karify. Hieronder vind je meer informatie over hoe dit werkt. Log in met je inlogcode, vingerafdruk of Face ID gezichtsherkenning. Stap 1 ...
Accountinstellingen
In de Karify app kun je een aantal accountinstellingen beheren. Als je iets wijzigt in de app, worden deze instellingen ook voor je account in de webapplicatie gewijzigd. Zo hoef je de instellingen maar één keer aan te passen. Notificaties Het ...
Voor het eerst inloggen
Als je de Karify app voor het eerst gebruikt, dan wordt er gevraagd om een inlogcode in te stellen. Als je deze code instelt, hoef je bij de volgende keer inloggen niet meer je e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Wil je een smartcard (korte ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...