Aanvragen
Planning toevoegen aan een aanvraag #Backoffice
Het kan voorkomen dat er een extra planning aan een aanvraag toegevoegd moet worden. Deze planning moet via de backoffice aan de aanvraag gehangen worden. Uitleg Ga naar Planningen > Aanvragen Open de Aanvraag Klik op Planningen > Nieuw Vul de velden ...
Opzegging van een contract verwerken #Backoffice
Wanneer een ouder een contract wil opzeggen, gebeurt dit via het ouderportaal. Deze opzegging komt binnen in de backoffice als aanvraag die nog afgehandeld moet worden. Hoe Ga naar Planningen > Aanvragen Open de betreffende aanvraag met type ...
Afgekeurd contract/aanvraag verwerken #Backoffice
Een ouder kan een contract afkeuren via het ouderportaal. In de backoffice komt er dan een aanvraag met de status afgekeurd in de lijst van aanvragen te staan. Deze kunnen opnieuw worden aangeboden nadat de wijziging is doorgevoerd. Uitleg Open de ...
Wachtlijst-aanvraag aanbieden aan de ouder
Wat Een aanvraag die via het planbord op de wachtlijst is geplaatst, heeft de status aangeboden. Het systeem bekijkt elke nacht of deze status nog up-to-date is. Wanneer er een plekje vrij is gekomen op een dagdeel dat in de wachtlijst aangevraagd ...