Stuurinformatie vanuit het dashboard van de cliënt.
De stuurinformatie is alleen beschikbaar op het cliënt
dashboard, indien de tegel binnen de workflow is ingeschakeld. Daarnaast kan de
tegel nog voorzien worden van een specifieke rol, waardoor de ene medewerker de
informatie wel ziet en de andere medewerker niet.
Indien afwijkende stuurinformatie gewenst is, dan kan de
standaard stuurinformatie anders worden ingericht. Hiervoor zijn templates
beschikbaar binnen USER Analytics. In de inrichting van USER kunt u aangeven of
u de standaard stuurinformatie wilt tonen of uw eigen ontwikkelde
stuurinformatie. Ga daarvoor in ALTA naar het dashboard Inrichting, tegel
Rapporten en Analytics, tegel Stuurinformatie. In dit scherm staat of de
standaard Impulse versie of de Eigen versie wordt aangeroepen vanuit USER. De
naamgeving en de locatie van de klant specifieke stuurinformatie binnen USER
Analytics staan ook in dit scherm. Deze locatie en naamgeving moet gevolgd
worden (en mag niet worden gewijzigd). Vanuit het Cliëntdashboard wordt de
parameter p_client gevuld met het client nummer. Indien eigen analyses worden
toegevoegd dan dient er rekening mee gehouden te worden dat in het filter van
de analyse ook gefilterd wordt op de parameter p_client. Hiervoor zijn
standaard filters beschikbaar binnen USER Analytics.
Op het cliëntdashboard zijn de volgende tabbladen zichtbaar:
Relevante controlepunten
De standaard stuurinformatie die vanaf het client dashboard
beschikbaar wordt gesteld toont:
- Relevante controlepunten
- Afspraken
- Behandelmodules
- ZPM productie
- Minutenteller voor basis zorg binnen ZPM (realisatie versus
ingevoerde norm)
- Minutenteller voor WMO en Jeugdzorg (realisatie versus
toegewezen zorg)
De relevante controlepunten zijn de controlepunten die organisatie
breed zijn ingeschakeld. Controlepunten hebben een deadline, zodat op
clientniveau inzichtelijk is of controles te lang open staan.
De geleverde zorg is inzichtelijk op clientniveau. Dat wil
zeggen dat er inzicht wordt gegeven in afspraken waarbij de status van de
client zichtbaar is. Filters kunnen worden toegepast zodat de selectiecriteria
beperkt of uitgebreid kunnen worden.
Sturing op zorg
Behandelmodules zijn zichtbaar op het tabblad 'Sturing op
zorg'. Het geeft inzicht in de duur van de behandelmodules en wanneer er een
eerstvolgend contactmoment is of wanneer er een laatste contactmoment is
geweest.
Alle tabellen bieden de mogelijkheid om deze te exporteren.
ZPM productie
Het tabblad ZPM productie maakt inzichtelijk op clientniveau
welke productie er besteed is op een ZPM traject.
- consulten
- groepsconsulten
- verblijfsdagen
- overige prestaties
Filters kunnen worden toegepast om zoekcriteria te beperken
of te vergroten.
De minutenteller voor basis zorg binnen ZPM geeft informatie zodra de norm is ingericht binnen BI. De
inrichting van de norm vindt plaats binnen USER Analytics onder de menubalk -
dashboards - Klant invoer. Binnen Klant invoer wordt voor de categorie
minutenteller_basiszorg2022 gekozen. De Categorie en de sleutel zijn vaste
waarden. Bij waarde kan de norm worden ingegeven.
Door de EVALUATE functie te gebruiken in de kolom Norm
minuten wordt de juiste waarde opgehaald.
EVALUATE(
'KLANT_BI.pack_kl_gegevensmodel.geef_norm_minuten_basiszorg(%1)' AS INT ,
"Zorgtraject"."Zorgtraject nummer"
WMO en Jeugd
Deze analyse geeft een grafisch inzicht in de minutenteller
voor de WMO en Jeugd.
Inzichten zijn zichtbaar per eenheid.
- per dag
- per week
- per week (etmaal)
- per etmaal
- per 4 weken
- per maand
- per maand (etmaal)
- per jaar
- per looptijd
Rollen
Rol:
|
Omschrijving:
|
BICONSUMER
|
Deze rol geeft toegang tot
de meest basale functionaliteiten van OBIEE (Analytics)
|
DB_BGGZ_CLIENT
|
Basis GGZ Cliëntdashboard
|
DB_FZ_CLIENT
|
[FZ] Clientdashboard
|
DB_GGZ_CLIENT
|
[GGZ] Clientdashboard
|
DB_JGD_CLIENT
|
[JGD] Patiënt dashboard
|
DB_RIBW_CLIENT
|
[RIBW] Clientdossier
|
DB_VZ_CLIENT
|
[VZ] Clientdossier
|