Cliëntportaal / EHealth

Cliëntportaal / EHealth

Cliëntportaal / EHealth

Hernoemen activiteiten

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliëntportaal/EHealth - Hernoemen activiteiten.
In deze module kunnen activiteiten worden hernoemd. Afspraken met deze activiteiten worden met de hernoemde naam in het cliëntportaal getoond.

Instellingen cliëntportaal

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliëntportaal/EHealth - Instellingen cliëntportaal.
In deze module kunnen de parameters die gebruikt worden in het cliëntportaal beheerd worden.


Opdrachten (EHealth)

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliëntportaal/EHealth - Opdrachten (EHealth).

In ALTA is een module beschikbaar die gebruikt wordt in combinatie met het cliëntportaal voor e-health behandelingen. Uitgangspunt voor deze module is het werken met opdrachten die aan de cliënt worden aangeboden. Een opdracht bestaat uit verschillende onderdelen (taken) en wordt door de behandelaar in USER klaargezet voor de cliënt:

  1. Formulier/Meetinstrument
  2. Bijlage (bijvoorbeeld een filmpje, content)
  3. Brief (instructie/uitnodiging), dit zijn de USER Docs brieven.
  4. Standaard bericht (berichtenmodule)

Via het plusje is het mogelijk om te kiezen uit een lijst met de ingerichte opdrachten. Na het selecteren van de opdracht wordt een wizard doorlopen:

Formulieren:
De gebruiker kan hier de betreffende vragenlijst(en)/formulier(en) koppelen.

Standaard bericht:
De gebruiker kan hier het document(en) koppelen. De tekst van het document is nog aan te passen door te klikken op het ‘Brief’ icoon. De module Userdocs wordt geopend. Het document wordt getoond in cliëntportaal indien het document is opgeslagen en de status gezet is op ‘Gepubliceerd’.

Bijlagen:
De gebruiker kan een bijlage koppelen. Deze bijlagen worden niet in ALTA opgeslagen, alleen de URL van de bijlage is beschikbaar in ALTA. In het cliëntportaal (webcenter) is een content management systeem beschikbaar waarin bestanden opgeslagen kunnen worden en die vervolgens dan met een url te benaderen zijn.

Chat:
Een standaard bericht staat klaar voor de cliënt dat de opdracht klaar is gezet. Na klikken op ‘Opslaan’ wordt dit bericht verstuurd naar de cliënt en staat de opdracht klaar in cliëntportaal.

Nadat de opdracht is uitgevoerd door de cliënt kan de hulpverlener de opdracht accorderen. Het is mogelijk om de opdracht te de-accorderen.

Naast de opdracht staat een berichten-icoon. Indien de cliënt een bericht terugstuurt naar de hulpverlener verschijnt een uitroepteken. De hulpverlener kan op het berichten icoon klikken en eventueel een bericht terug sturen naar de cliënt.

Indien de cliënt de opdracht heeft uitgevoerd, kan deze een bericht sturen naar de hulpverlener. Deze kan de opdracht vervolgens accorderen.


Terms & conditions

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliëntportaal/EHealth - Terms & Conditions.
In het cliëntportaal kan ingericht worden dat de cliënt na het inloggen een melding in beeld krijgt en dat deze door de cliënt geaccordeerd dient te worden. Bijvoorbeeld voor het accepteren van de gebruikersvoorwaarden of om de cliënt ergens op te wijzen. In deze module kunnen die teksten worden onderhouden.

Uitsluiten activiteiten

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliëntportaal/EHealth - Uitsluiten activiteiten.
Agenda afspraken en agenda afspraak rapportages die zijn gekoppeld aan activiteiten die in dit scherm zijn opgevoerd, worden niet getoond in het cliëntportaal.

Rollen 

Rollen:

Omschrijving:

OPDRACHTEN

Geeft toegang tot de module Opdrachten (EHealth) met lees- en schrijfrechten

OPDRACHTEN_LEES

Geeft toegang tot de module Opdrachten (EHealth) met leesrechten

    • Related Articles

    • Organisatie

      Organisatie Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Organisatie - Organisatie. In dit scherm vult u de algemene gegevens met betrekking tot de organisatie en de instellingen in USER. Het scherm bestaat uit 5 tabbladen: ...
    • Dashboards

      Cliënt dashboards Via de optie 'Openen cliëntdossier' of via het snelmenu is het mogelijk een cliëntdossier te openen. Cliënt naam in browser tabblad Middels een systeem instelling kan worden aangegeven of de cliënt naam in de naam van het tabblad in ...
    • Default waarden

      Default waarden Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Organisatie - Default waarden. In dit scherm kunnen de default waarden voor velden worden ingevuld. De velden waarvoor default waarden kunnen worden vastgelegd zijn door de ...