Reden afmelding Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Behandeling/traject - Reden afmelding. In deze codetabel kunt u alle coderingen vastleggen voor reden afmelding. Dit is de reden waarom de aanmelding van de cliënt voor een ...
Soort relatie Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliënt - Soort relatie. In deze codetabel kunt u de coderingen vastleggen voor soort relatie. Dit is de aanduiding van de aard van de relatie van de belangrijke derde tot de cliënt. ...
Applicatie/applicatie soort Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Externe koppelingen - Applicatie/applicatie soort. In dit scherm kunt u namen van andere applicaties/registratiesystemen invoeren waarin cliënten geregistreerd kunnen ...
Aanmeldklacht Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Cliënt - Aanmeldklacht. In dit scherm kunt u de verschillende aanmeldklachten vastleggen volgens de zorggegevensset. Dit zijn de klachten die de cliënt, degene die hem/haar aanmeldt ...
Cliëntgegevens Het scherm is te benaderen via de module 'Aanvullende gegevens' of als gerelateerde tegel via de module 'Personalia'. Bij 'automatisch' aangemaakte cliëntgegevens staat de status op 'niet gecontroleerd'. Bij het doorvoeren van een ...