Vragen

Vragen

Vragen

Dit scherm is te benaderen via het menu Inrichting - Agenda - Vragen

In dit scherm kunt u de vragen definiƫren die kunnen worden toegevoegd bij afspraken in de agenda.

Door op het plusje te klikken kan een nieuwe vraag worden aangemaakt, dan wordt het volgende geopend:

Bij de vraag kan worden aangegeven wat het soort antwoord is: alfanumeriek, numeriek (met een minimale en een maximale waarde) of keuzemogelijkheid (er kan er een keuze worden gemaakt uit een lijst).
Er kan gefilterd worden op de vraag en op het antwoordtype.

Dit scherm bestaat uit de volgende velden:

Veld

Omschrijving

Vraag (verplicht)

Vrij in te voeren; Titel/beschrijving van de vraag.

Antwoordtype (verplicht)

Alfanumeriek, Numeriek of Keuzemogelijkheid.

Als u kiest voor numeriek moet u de minimale en maximale waarde invoeren.

Als u kiest voor 'Keuzemogelijkheid' voert u de lijst met keuzes in bij 'Antwoord'.

Min. en max. waarde (verplicht bij Numeriek)

Geef de minimale en maximale waarde in bij 'Numeriek' (maximaal 6 cijfers).

Antwoorden

Geef de lijst van mogelijkheden in die getoond worden bij 'Keuzemogelijkheid'

Details van de vraag
Middels het oog icoon is het mogelijk om de toegestane afspraaktypes vast te leggen onder de tab 'Toegestane afspraaktypes' en de toegestane activiteiten onder de tab 'Toegestane activiteiten'. De vraag zelf kan worden gewijzigd onder de tab 'Vraag en antwoord'.

Tab 'Vraag en antwoord'
Onder de tab 'Vraag en antwoord' kan de vraag, het antwoordtype, de minimale/maximale waarde en antwoorden worden gewijzigd. Het is ook mogelijk om dit via het potlood icoon te doen op het hoofd Vragen scherm.

Tab 'Toegestane afspraaktypes'
Onder de tab 'Toegestane afspraaktypes' worden de toegestane afspraaktypes getoond en kunnen de toegestane afspraaktypes worden gewijzigd. Een vraag kunt u koppelen aan een afspraak van het type Straathoekwerk, Openstelling/inloop, Preventie of Overige afspraak. Default is een vraag aan geen enkel afspraaktype gekoppeld.  Bij het koppelen van een vraag aan een agenda afspraak worden, indien het veld 'Alle vragen tonen' niet is aangevinkt, alleen de vragen getoond die zijn gekoppeld aan het betreffende afspraaktype en de gekozen activiteit. Hierdoor is het mogelijk om eenvoudige de juiste vraag te kunnen selecteren en specifieke vragen in te richten voor bepaalde afspraaktypes en activiteiten. Indien het veld 'Alle vragen tonen' is aangevinkt dan kunnen alle vragen worden gekoppeld.

Tab 'Toegestane activiteiten'
Onder de tab 'Toegestane activiteiten' worden de toegestane activiteiten getoond en kunnen de toegestane activiteiten worden gewijzigd. Bij het toevoegen van vragen aan een agenda afspraak van type Straathoekwerk, Openstelling/inloop, Preventie of Overige afspraak kunnen alle vragen worden gekoppeld indien het veld 'Alle vragen tonen' is aangevinkt. Indien het veld 'Alle vragen tonen' niet is aangevinkt dan worden alleen de vragen getoond die zijn gekoppeld aan het betreffende afspraaktype en de gekozen activiteit. Hierdoor is het mogelijk om eenvoudige de juiste vraag te kunnen selecteren en specifieke vragen in te richten voor bepaalde afspraaktypes en activiteiten.

Bedrijfsregels
Indien een vraag is gebruikt in een agenda afspraak dan:

  1. kan deze vraag niet meer worden verwijderd;
  2. kan de omschrijving van de vraag, het antwoordtype, de minimale en maximale waarde en de antwoorden niet meer worden gewijzigd;
  3. de toegestane afspraaktypes en toegestane activiteiten kunnen nog wel worden gewijzigd.


Info

Bedrijfsregels en rollen

Zie bedrijfsregels en rollen

    • Related Articles

    • Informatievragen

      Informatievragen Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Informatievragen. Binnen deze tegel zijn 6 vervolgtegels te vinden. Binnenkomst Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Informatievragen - Binnenkomst. In dit scherm ...
    • Planner

      Planner De planner bestaat uit een aantal hoofdonderdelen, die afhankelijk van het type afspraak, zichtbaar zijn: Afspraak: o.a. informatie over het type afspraak, de activiteit en de afdeling/groep wordt hier vastgelegd. Cliënten: de cliënten die ...
    • Inrichten facturatie en declaratie (Billing)

      Op dit moment beschikbaar voor de volgende factuurstromen: ZPM-GGZ ZPM-FZ DBC-MSZ-MSR DBC-MSZ-AP Inhoud Inrichten factuurnummers Inrichten Vecozo certifcaten Configuratie facturatie Inrichten Vecozo certificaten Inrichten ondergrens Factuurnummers De ...
    • Vragenlijsten inrichten

      Vragenlijsten inrichten Het scherm is te benaderen via Inrichting – Vragenlijsten. In de module vragenlijsten is het mogelijk om eigen vragenlijsten aan te maken, te wijzigen en te verwijderen (onder bepaalde voorwaarden). Het hoofdscherm ziet er als ...
    • FACT dashboard

      FACT dashboard Bij het openen van het FACT dashboard verschijnt een lijst met de afdeling/groepen waarop vandaag een afspraak van het type 'vergadering' staat gepland. De activiteit waaraan de categorie FACT is gekoppeld wordt ook getoond. Het maakt ...