Berichten
Afwezigheidsmelding instellen
Als je tijdelijk niet kunt reageren op berichten, bijvoorbeeld als je met vakantie of verlof bent, dan kun je een afwezigheidsmelding instellen. Zo breng je jouw contacten ervan op de hoogte dat je (tijdelijk) niet zult reageren, nog voordat zij het ...
E-consult
Een e-consult is een online vraag van een cliënt aan de zorgprofessional. Deze functionaliteit kan ingesteld en gepersonaliseerd worden per Healthspace. Huisartsen gebruiken het bijvoorbeeld als e-consult, sommige gezondheidscentra gebruiken het om ...
Naar wie kan ik berichten versturen?
Via Berichten in Karify kun je in een veilige omgeving berichten versturen en ontvangen. Ook kun je bestanden meesturen als bijlage. Naar wie kun je via Karify een bericht versturen? Contactlijst Je contactenlijst wordt opgebouwd uit: cliënten met ...
Hoe kan ik een bestand uit de bibliotheek versturen naar een cliënt?
Items uit de Healthspace zijn inzichtelijk voor cliënten die lid zijn van de Healthspace. Soms wil je echter toch persoonlijk een item uit de bibliotheek versturen naar een cliënt. Dit kan via het dossier Mijn cliënten. Er zijn twee manieren om een ...
Link naar een website als bijlage versturen
Link naar een website Je kunt ook een link naar website versturen, dit gaat als volgt: Ga naar Cliënten, klik op de naam van de cliënt waar je een bijlage naar toe wilt sturen en klik op nieuw bericht Klik op het icoon om een link naar een website in ...
Hoe verstuur ik een bericht?
In dit artikel wordt beschreven hoe berichten vanuit de webapplicatie kunnen worden verstuurd. Klik hier om meer te lezen over het versturen van een bericht met de Karify app. Berichten versturen Je kunt op twee manieren een bericht versturen naar ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...