Draggables

Draggables

Draggables

Het is mogelijk om cliënten, medewerkers en/of faciliteiten in een afspraak te slepen. Dat kan zowel in het overzicht als in de planner.
De cliënten, medewerkers en/of faciliteiten worden in dat geval respectievelijk toegevoegd aan een bestaande afspraak, of aan een nieuwe afspraak.

Mogelijkheden draggables
In alle draggables is het mogelijk om te zoeken op (een gedeelte van) de omschrijving.

Cliënt(systeem) in dashboard cliënt:
  1. Draggable met alle evaluaties die ingepland moeten worden voor deze cliënt, met de volgende voorwaarden:
    1. De evaluatie is nog niet definitief;
    2. De evaluatie is nog niet gepland in een afspraak;
    3. De evaluatie heeft een plandatum welke voor (systeemdatum + 'kp_tijd') ligt. (kp_tijd' default=14)

Nb: als het vinkje 'in vergadering' is aangevinkt bij de evaluatie, dan wordt er een extra tekst (in vergadering) getoond.

  1. Onder het kopje 'Patiënt' in de draggable kan de cliënt in de agenda of planner worden gesleept.
  2. Draggable met alle poliklinische behandelingen van de cliënt. Als deze in de agenda wordt gesleept opent het keuzemenu en is bij de volgende actie de gekozen behandeling (en eventueel activiteit) al ingevuld.

Behandelaar dashboard:

  1. Draggable met cliënten die ingepland worden voor een evaluatie, met de volgende voorwaarden:
    1. De evaluatie is nog niet definitief;
    2. De evaluatie is nog niet gepland in een afspraak;
    3. Vinkje 'In vergadering' is leeg;
    4. De evaluatieverantwoordelijke is de ingelogde gebruiker
    5. De evaluatie heeft een plandatum welke voor (systeemdatum + 'kp_tijd') ligt. (kp_tijd' default=14);

  1. Draggable met cliënten in de caseload. Deze kan men in een afspraak slepen, waarbij de default behandeling en activiteit van de cliënt ingevuld zijn.

Klinisch (of afdeling/groep) dashboard:

  1. Draggable met cliënten die ingepland kunnen worden voor een evaluatie, met de volgende voorwaarden:
    1. De evaluatie is nog niet definitief;
    2. De evaluatie is nog niet gepland in een afspraak;
    3. Vinkje 'in vergadering' is aangevinkt;
    4. Afdeling en groep bij de evaluatie is gevuld met de afdeling/groep van het geopende dashboard;
      1. Indien de afdeling/groep niet is gevuld bij de evaluatie dan wordt gekeken naar de afdeling/groep van het zorgtraject;
      2. Indien de afdeling/groep niet is gevuld bij het zorgtraject dan wordt gekeken naar de afdeling/groep van de behandelingen;
    5. De evaluatie heeft een plandatum welke voor (systeemdatum + 'kp_tijd') ligt. (kp_tijd' default=14).

  1. Draggable met clienten die verstrekking medicatie hebben gemist;
  2. Draggable met medewerkers behorende bij de gekozen afdeling/groep (staat default op 'Niet Tonen').

Zorgadministratie dashboard:

  1. Draggable met cliënten die ingepland kunnen worden voor een evaluatie, met de volgende voorwaarden:
    1. De evaluatie is nog niet definitief;
    2. De evaluatie is nog niet gepland in een afspraak;
    3. Vinkje 'in vergadering' is aangevinkt;
    4. Afdeling en groep bij de evaluatie is gevuld (en valt onder het organisatieniveau van het geopende dashboard);
    5. Indien de afdeling/groep niet is gevuld bij de evaluatie dan wordt gekeken naar de afdeling/groep van het zorgtraject;
      1. Indien de afdeling/groep niet is gevuld bij het zorgtraject dan wordt gekeken naar de afdeling/groep van de behandelingen;
    6. De evaluatie heeft een plandatum welke voor (systeemdatum + 'kp_tijd') ligt. (kp_tijd' default=14)ag.

  1. Draggable met medewerkers getoond per afdeling/groep die vallen onder het gekozen organisatie niveau (staat default op 'Niet Tonen').

Crisis dashboard:

  1. Draggable caseload toont de cliënten in de caseload conform de tegel caseload. Indien de tegel Caseload op 'Niet Tonen' wordt gezet dan wordt deze draggable ook niet meer getoond.
  2. Draggable wachtlijst toont cliënten die op de wachtlijst staan conform de tegel Wachtlijst. Indien de tegel Wachtlijst op 'Niet Tonen' wordt gezet dan wordt deze draggable ook niet meer getoond.
  3. Draggable '(Juridische) titels en machtigingen' toont alle cliënten van betreffende crisis afdeling/groep met een actuele (uridische) titel of machtiging conform de tegel '(Juridische) titels en machtigingen'. Indien de tegel '(Juridische) titels en machtigingen' op 'Niet Tonen' wordt gezet dan wordt deze draggable ook niet meer getoond.
  4. Draggable 'crisisdienst vandaag' toont de medewerkers die gekoppeld zijn aan de crisis afdeling/groep en die vandaag werktijden hebben om snel een contact mee te kunnen plannen. Workflow item 'Medewerkers crisisdienst' dient op 'Niet Tonen' te worden gezet om deze draggable uit te schakelen.
  5. Draggable met cliënten die ingepland kunnen worden voor een evaluatie, met de volgende voorwaarden:
    1. De evaluatie is nog niet definitief;
    2. De evaluatie is nog niet gepland in een afspraak;
    3. Vinkje 'in vergadering' is aangevinkt;
    4. Afdeling en groep bij de evaluatie is gevuld met de afdeling/groep van het geopende dashboard;
      1. Indien de afdeling/groep niet is gevuld bij de evaluatie dan wordt gekeken naar de afdeling/groep van het zorgtraject;
      2. Indien de afdeling/groep niet is gevuld bij het zorgtraject dan wordt gekeken naar de afdeling/groep van de behandelingen;
    5. De evaluatie heeft een plandatum welke voor (systeemdatum + 'kp_tijd') ligt. (kp_tijd' default=14).
  1. Draggable 'Crisiscontact afgelopen dag' toont clienten in de draggabale die gisteren of vandaag (voor het openen van het crisis dashboard) een contact hebben gehad op de betreffende crisis afdeling/groep. Wanneer de huidige dag een maandag is, wordt  3 dagen terug gekeken, zodat contacten op zowel vrijdag, zaterdag, zondag of vandaag (voor het openen van het crisis dashboard) worden getoond. Cliënten worden getoond op basis van agenda afspraken van type 'Contact' en 'Indirecte tijd'.
    • Related Articles

    • Agendaoverzicht

      Agendaoverzicht Het is mogelijk om een agenda te openen van een medewerker, cliënt, faciliteit en/of een afdeling/groep. Ook is het mogelijk om meerdere agenda's van medewerkers, cliënten, faciliteiten en/of afdeling/groepen geopend te hebben. Deze ...
    • Planner

      Planner De planner bestaat uit een aantal hoofdonderdelen, die afhankelijk van het type afspraak, zichtbaar zijn: Afspraak: o.a. informatie over het type afspraak, de activiteit en de afdeling/groep wordt hier vastgelegd. Cliënten: de cliënten die ...
    • Tips en tricks

      Agenda - Tips en tricks Het is mogelijk om een agenda te openen van een medewerker, cliënt, faciliteit en/of een afdeling/groep. Standaard staat deze op medewerker, via het pijltje kan dit gewijzigd worden. Meerdere agenda’s naast elkaar Het is ...
    • Rapporteren en registreren

      Rapporteren Via de knop 'Rapporteren' in een afspraak of de rechtermuisknopoptie 'Rapporteer (en registreer)' vanuit het agendaoverzicht kan er rapportage worden geschreven bij elke cliënt of relatie die aanwezig is in de afspraak. Rapporteren is ...
    • Reeksen

      Reeksen Reeksen zijn agenda-afspraken die met een bepaalde frequentie worden herhaald. Deze kunnen gemaakt en bekeken worden in de agendaplanner via het icoon in de toolbar. Er zijn dan (afhankelijk van of er al een reeks is) verschillende opties ...