U
kunt aan de achterkant een aantal dingen instellen voor het
klantenportaal, denk hierbij aan een disclaimer of bepaalde organisaties
of personen uit het CRM die zichtbaar zijn in het klantenportaal.
Hieronder leggen wij u uit hoe u dit kunt instellen.
Figuur 1: Instellingen
Figuur 2: Klantenportaal
Figuur 3: CRM instellingen klantenportaal
Figuur 4: Met de functie ‘zichtbaarheid’ kunt u aangeven welke bestanden aan het klantenportaal van de patiënt worden toegevoegd.
Figuur 4: Personen zichtbaar in klantenportaal
Figuur 5: Disclaimer klantenportaal
De
bestanden die u zichtbaar heeft gemaakt in het Klantenportaal, zien
patiënten terug in hun portaal. Deze informatie vinden zij terug in het
menu ‘Documenten’, zoals Figuur 27 laat zien.
Figuur 1: Klantenportaal voor patiënten met bibliotheekbestanden
Patiënten
kunnen deze informatie downloaden door op de knop ‘Downloaden
informatie’ te klikken. Ze kunnen vervolgens het bestand printen of op
hun eigen computer opslaan.
Daarnaast
kunnen patiënten ook het bestand online bekijken door op ‘Bekijk
informatie’ te klikken. De online viewer opent zich, zie Figuur 28.
Figuur 2: Online viewer in het klantenportaal van de patiënt
Figuur 1: Hoofdmenu
Figuur 2: Snelkoppelingen in het patiëntenoverzicht
Klik op het voorlaatste icoon (klantenportaal).
Figuur 3: Bibliotheekfunctie in het klantenportaal
In
de tweede kolom ‘Zichtbaar’ ziet u schuifbalkjes staan. Schuif het
balkje naar rechts als u het betreffende document aan het klantenportaal
van de patiënt wilt toevoegen. Het balkje wordt groen. Klik vervolgens
op ‘Opslaan Documenten’.
Figuur
4: Met de functie ‘zichtbaarheid’ kunt u aangeven welke bestanden aan
het klantenportaal van de patiënt worden toegevoegd.