Patiëntenportaal (Klantenportaal)

Patiëntenportaal (Klantenportaal)


U kunt aan de achterkant een aantal dingen instellen voor het klantenportaal, denk hierbij aan een disclaimer of bepaalde organisaties of personen uit het CRM die zichtbaar zijn in het klantenportaal. Hieronder leggen wij u uit hoe u dit kunt instellen. 


  1. Klik op ‘Instellingen’. 


Figuur 1: Instellingen

  1. Klik op ‘Klantenportaal’. 


Figuur 2: Klantenportaal

  1. U komt nu in een scherm waar u uw CRM instellingen ziet. Hier ziet u een lijst van organisaties die in uw CRM staan benoemd met de code, beschrijving en of ze zichtbaar zijn in het klantenportaal ja of nee. 


Figuur 3: CRM instellingen klantenportaal

  1. U kunt deze aanvinken of uitvinken, klik daarna op de blauwe knop ‘Opslaan’ om de wijzigingen op te slaan.  


Figuur 4: Met de functie ‘zichtbaarheid’ kunt u aangeven welke bestanden aan het klantenportaal van de patiënt worden toegevoegd.

  1. Naast ‘Organisaties’ is er een tab ‘Personen’, hier staan personen uit uw CRM weergegeven met de code, de beschrijving en of deze zichtbaar is in het klantenportaal ja of nee. Ook hier kunt u deze aanvinken of uitvinken, klik daarna op de blauwe knop ‘Opslaan’ om de wijzigingen op te slaan.


Figuur 4: Personen zichtbaar in klantenportaal

  1. Naast ‘CRM’ is er ook een tab ‘Disclaimer’. Hier kunt u de disclaimer die cliënten zien wanneer ze de eerste keer inloggen in het klantenportaal aanpassen. Deze disclaimer moet geaccepteerd worden voordat ze verder kunnen gaan in het klantenportaal. 

 

Figuur 5: Disclaimer klantenportaal

  1. Typ in het vak uw tekst en klik op de blauwe knop ‘Opslaan’ om de wijzigingen op te slaan. 


BIBLIOTHEEK-BESTANDEN VOOR  PATIËNTEN  



De bestanden die u zichtbaar heeft gemaakt in het Klantenportaal, zien patiënten terug in hun portaal. Deze informatie vinden zij terug in het menu ‘Documenten’, zoals Figuur 27 laat zien.


Figuur 1: Klantenportaal voor patiënten met bibliotheekbestanden

Patiënten kunnen deze informatie downloaden door op de knop ‘Downloaden informatie’ te klikken. Ze kunnen vervolgens het bestand printen of op hun eigen computer opslaan. 

 

Daarnaast kunnen patiënten ook het bestand online bekijken door op ‘Bekijk informatie’ te klikken. De online viewer opent zich, zie Figuur 28.

 


Figuur 2: Online viewer in het klantenportaal van de patiënt


BIBLIOTHEEK-BESTANDEN IN HET  KLANTENPORTAAL 

 
  1. Klik op ‘Patiënten’ in het hoofdmenu boven aan de pagina.


Figuur 1: Hoofdmenu

 

  1. Een overzicht van uw patiënten verschijnt. Rechts van uw scherm ziet u onderstaande iconen. 


Figuur 2: Snelkoppelingen in het patiëntenoverzicht

Klik op het voorlaatste icoon (klantenportaal).

 

  1. In het klantenportaal ziet u de tab ‘Bibliotheek’. Klik op deze tab. 


Figuur 3: Bibliotheekfunctie in het klantenportaal

 

In de tweede kolom ‘Zichtbaar’ ziet u schuifbalkjes staan. Schuif het balkje naar rechts als u het betreffende document aan het klantenportaal van de patiënt wilt toevoegen. Het balkje wordt groen. Klik vervolgens op ‘Opslaan Documenten’.

  1.  


Figuur 4: Met de functie ‘zichtbaarheid’ kunt u aangeven welke bestanden aan het klantenportaal van de patiënt worden toegevoegd.



    • Related Articles

    • Patiëntenportaal (Klantenportaal)

      INLOGGEN Het inloggen in het klantenportaal kan op diverse manieren geregeld zijn: Inloggen met DigiD Inloggen met gebruikersnaam/wachtwoord Inloggen met gebruikersnaam/wachtwoord en SMS Van de instelling krijgt u een mail waarin de inlog gegevens ...
    • Zorgpaden Instellen

      ZORGPAD(EN) INSTELLEN Binnen Asterisque is het mogelijk om te werken met een Zorgpad. U kan dit Zorgpad zelf in te stellen zodat het past bij de workflow in uw organisatie. Het aanmaken van een Zorgpad doet u bij "Instellingen". Figuur 1: ...
    • Handleiding Patiënten

      Deze handleiding laat u de basis zien van de patiënten functie in Asterisque en hoe u deze kunt gebruiken. Klik op ‘Patiënten’. Figuur 1: Hoofdmenu U ziet vervolgens een overzicht van de laatste 10 opgezochte patiënten. Figuur 2: Patiënten In dit ...
    • Agenda's

      AGENDA’S Onder ‘Agenda’s’ kunt u instellingen aanpassen in de agenda’s die er in uw systeem bekend zijn. Hieronder zal uitgelegd worden wat u kunt aanpassen. Klik in links onder op het tandwiel ‘Instellingen’. Figuur 1: Instellingen Klik vervolgens ...
    • Agenda

      NAVIGEREN DOOR DE AGENDA Klik op ‘Agenda’. Figuur 1: Agenda U komt vervolgens uit in het agenda scherm. U ziet hier per datum de geplande afspraken. Aan de linkerkant vindt u alle locaties en behandelaren. Hier kunt u ook filteren. Door het aanvinken ...