Contactstatus

Contactstatus

Contactstatus

Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Agenda - Contactstatus.

Bij de registratie van contacten, systeemcontacten en groepscontacten wordt de status m.b.t. aanwezigheid van de patiënt vastgelegd.

De status n.v.t. wordt gebruikt in de agenda voor de status van cliënten gekoppeld aan een cliëntbespreking.

Bij plannen is de default waarde ‘Aanwezig’. Bij registratie kan de status worden gewijzigd. Deze statussen worden o.a. gebruikt om te

bepalen of het contact mag worden gedeclareerd (verrichtingen) of mag worden meegenomen in een DBC. Contactstatussen 1 t/m 6 hebben een door Avinty voorgedefineerde waarde en kunnen niet worden aangepast of verwijderd.


Info

Bedrijfsregels en rollen

Zie bedrijfsregels en rollen


    • Related Articles

    • Agenda default instellingen

      Agenda default instellingen Het scherm is te benaderen via de tegel Inrichting - Agenda - Agenda default instellingen. In deze schermen is het mogelijk om alle default-waarden van de agenda te beheren. Default instellingen Nr Veldnaam/Knop ...
    • Planner

      Planner De planner bestaat uit een aantal hoofdonderdelen, die afhankelijk van het type afspraak, zichtbaar zijn: Afspraak: o.a. informatie over het type afspraak, de activiteit en de afdeling/groep wordt hier vastgelegd. Cliënten: de cliënten die ...
    • Tips en tricks

      Agenda - Tips en tricks Het is mogelijk om een agenda te openen van een medewerker, cliënt, faciliteit en/of een afdeling/groep. Standaard staat deze op medewerker, via het pijltje kan dit gewijzigd worden. Meerdere agenda’s naast elkaar Het is ...