Beheer
Admin: Sessieduur
Gebruikers van Jouw Omgeving worden automatisch uitgelogd als zij een bepaalde periode inactief zijn geweest op het platform. Deze periode wordt de sessieduur genoemd en is standaard ingesteld op 10 minuten. Tijdens de inrichting van de installatie ...
Admin: Gebruikers
Algemeen Een administrator (admin) is verantwoordelijk voor het onderhouden van het platform vanuit de beheerdersomgeving, het aanmaken van nieuwe accounts en is de eerstelijnshulp voor gebruikers binnen de instelling. Alleen personen met de rol ...
Admin: Installaties
Algemeen Per organisatie kunnen we meerdere installaties naast elkaar inrichten. Deze zijn niet met elkaar gekoppeld en kunnen geen data met elkaar uitwisselen. We doen dit om een onderscheid te maken tussen de omgeving waar echte gebruikers hun ...
Aan de slag: Administrator
Algemeen De rol van Administrator (beheerder) is een functie met een hoge verantwoordelijkheid. Daarom vragen wij jou als beheerder om het gehele stappenplan te doorlopen. Dit zorgt ervoor dat je jouw rol goed kan vervullen en dat we op een prettige ...
Groepen
Algemeen De groepenfunctionaliteit wordt vaak door zorginstellingen gebruikt die met behandelgroepen en/of locaties werken. Vaak zijn er twee of meer (zorg)professionals gekoppeld die behandeling bieden aan een (grotere) groep personen. Door een ...
Rollen en Rechten
Jouw Omgeving kent een gelaagde rollenstructuur die het mogelijk maakt om een netwerk te creëren rondom een cliënt waarin mensen alleen participeren op de onderwerpen die voor hen relevant zijn. Binnen Jouw Omgeving zijn er vier verschillende ...
Cookiebeleid
Als uitvloeisel van de beleidsuitgangspunten voor informatiebeveiliging, en daarbij te voldoen aan de wettelijke eisen, is het volgende cookiebeleid opgesteld. Onderstaand cookiebeleid gaat in op het beleid ten aanzien van de online omgevingen van ...
Noodknopprocedure voor tijdelijke toegang
Deze functionaliteit valt onder aanvullende dienstverlening en is niet standaard beschikbaar. Voor meer informatie over het afnemen van deze functionaliteit kan er contact worden opgenomen met de accountmanager van je zorginstelling. Algemeen Wanneer ...
Overzicht (behandel)programma's inzage, bewerkingsrechten en klaarzetten
Jouw Omgeving biedt een breed scala aan (geprotocolleerde) (behandel)programma's en psycho-educatie programma's aan. Als gevolg van verschillende werking en het niveau van betrokkenheid van het netwerk, moeten deze op verschillende manier worden ...
Soft Delete van een rapportage in de sysadmin
Met sysadmin rechten zijn rapportages tegenwoordig te verwijderen onder het tabje 'reporting > reports' (zie screenshot) Nog een tip: Het verwijderen van een rapportage kun je 'soft' doen. Door het vinkje bij 'is deleted' aan te vinken en vervolgens ...
Careweb - Jouw Omgeving
Bekijk voor meer uitleg over de koppeling tussen JO en Careweb zoals die bij bv Family Supporters draait dit stroomschema: https://miro.com/app/board/uXjVMaqxTKs=/
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...