Cliënten online behandelen
Interventies
Hier kun je ontdekken welke interventies er beschikbaar zijn binnen de healthspace. Je kunt hier enkel interventies inzien. Ga naar ‘cliënten’ om een cliënt te selecteren en een interventie in te plannen. Om de juiste interventie te vinden kun je ...
Hoe kan ik een bericht/bijlage/bestand laten verwijderen uit een cliëntendossier?
In Karify kun je zelf geen berichten, bijlages, en gedeelde bestanden verwijderen. Karify beoogd volledige transparantie richting de eindgebruiker en daarom kunnen wij gegevens die eenmaal getoond zijn aan een cliënt niet zomaar verwijderen. Als er ...
Een opdracht toevoegen als Favoriet
In Karify gebruik je sommige opdrachten vaker dan andere opdrachten. Daarom heeft Karify de optie om een opdracht als favoriet te markeren. Deze favoriete opdrachten komen dan bovenaan de pagina te staan, zodat jij de opdrachten sneller kunt ...
Kan ik een opdracht verwijderen uit het cliëntendossier?
Ingeplande opdrachten kunnen zodra zij definitief zijn ingepland niet meer verwijderd worden. In de tussenfase - waarin de opdrachten worden klaargezet om ingepland te worden - kunnen ze nog wel worden verwijderd. 1) Toevoegen aan "Klaar om in te ...
Mijn cliënt kan de opdracht(en) niet vinden
Je kunt een opdracht of module voor je cliënt inplannen. Zodra een nieuwe opdracht is ingepland, ziet de cliënt deze op het Werkblad van de Healthspace. Ingeleverde opdrachten De cliënt kan alle ingeleverde opdrachten terugzien in Mijn dossier. Jij ...
Activiteiten van de cliënt in Karify
Als zorgprofessional kun je volgen welke activiteiten jouw cliënten in Karify hebben verricht. In dit artikel staat beschreven hoe Karify jou op de hoogte houdt van de activiteiten van jouw cliënten. Cliënten met taken In jouw cliëntenoverzicht (via ...
Feedback nodig
In Karify kun je feedback geven op opdrachten die cliënten hebben gemaakt. Ook kun je een melding ontvangen dat er feedback nodig is voor een bepaalde opdracht. Hoe werkt dit precies? In Karify kan bij een behandeling ingesteld worden dat bij een ...
Dossier van de cliënt
In het dossier zie je de gegevens van de cliënt. Ook kun je via het dossier de opdrachten van de cliënt inzien en een nieuwe opdracht inplannen. Cliënten kunnen in een eigen dossier hun Karify gegevens bewaren en beheren. Denk aan een opgeslagen ...
Cliënten overzicht
Via de knop Cliënten vind je een overzicht van de cliënten die lid zijn van je Healthspace. Wanneer je een connectie hebt met een cliënt kun je ook aanvullende informatie vinden, zoals persoonlijke gegevens en opdrachten klaarzetten of berichten ...
Behandeling/opdracht inplannen
In Karify kun je online behandelen. Je kunt voor de cliënt opdrachten en/of pakketten online klaarzetten. Je cliënt ziet de opdrachten op het werkblad en kan online opdrachten maken. Een opdracht of behandelmodule inplannen voor een cliënt Ga naar ...
Behandelaanbod (Interventies)
In Karify kun je online behandelen. Je kunt voor de cliënt opdrachten en/of pakketten online klaarzetten. Je cliënt ziet de opdrachten op het Werkblad en kan online opdrachten maken. Via 'Interventies' kun je ontdekken welke opdrachten ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...