Planbord
Werking van het Planbord #Planbord
Aanvragen die betrekking hebben op een contract kunnen gedaan worden door de ouder via het ouderportaal. Deze aanvragen worden getoond in de Backoffice/Planbord. Door middel van het type is te zien om wat voor aanvraag het gaat. Er zijn vier opties: ...
Nieuw/wijziging aanvraag verwerken #Planbord
Een ouder kan via het ouderportaal een kind herinschrijven of een contract wijzigen. Deze verzoeken komen binnen in de Backoffice/het Planbord als een aanvraag. Door middel van het type is te zien om wat voor aanvraag het gaat. Wanneer het om een ...
Een planning in een aanvraag splitsen #Planbord
Het kan zijn dat er een aanvraag is gedaan voor bijvoorbeeld de maandag en de dinsdag. Bij nader inzien moet het kind op de maandag op een andere groep geplaatst worden dan op de dinsdag. In dat geval kan een planning gesplitst worden. Hoe Open de ...
Handmatig een wachtlijst aanvraag invoeren #Backoffice
Wanneer een kind al een contract heeft, maar de plaatsing nog niet naar wens is, dan is het mogelijk om een (extra) aanvraag op de wachtlijst te plaatsen. Bijvoorbeeld als er sprake is van een andere locatie of groep. Dan moet dit als ...
Handmatig een wachtlijst aanvraag aanbieden #Backoffice #Planbord
Zelf moet er af en toe gekeken worden of een wachtlijst aanvraag aangeboden kan worden. Dit kan gedaan worden vanuit het planbord. Wanneer er plek is kan het aanvraagtype aangepast worden naar nieuw of wijziging om vervolgens de aanvraag te ...
Lay-out Planbord
Wanneer het planbord geladen is zijn er blokken met cijfers zichtbaar. Deze blokken geven de kindaantallen weer, inclusief de aanvraag die wordt behandeld en bovenin de blauwe balk wordt getoond. Tevens hebben deze blokken kleuren. 1. Wit > de ...
Aanvraag via het Planbord op de wachtlijst plaatsen
Wat Wanneer een aanvraag binnenkomt kan het zijn dat er geen plek is op de groepen. De dagdelen die niet gepland kunnen worden, kunnen dan via het planbord op de wachtlijst geplaatst worden. Het systeem zal de status van de wachtlijst-aanvraag ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...