Beheren
Mijn data exports
Met de rol beheerder, heb je toegang tot Mijn data exports. Met deze functionaliteit kun je ledengegevens van de Healthspace exporteren. ⚠️ Raadpleeg het Readme tekstbestand voor de volledige beschrijving van welke gegevens er in het exportbestand ...
Mijn organisatie (eigenaarschap)
Alleen met de rol van Eigenaar zie je in het linkermenu de optie Mijn organisatie. Via deze menuoptie kun je de adresgegevens wijzigen, en de instellingen van de Healthspace beheren. Klik in het rechtsbovenaan op jouw naam en vervolgens op Mijn ...
Kan ik het e-mailadres van mijn cliënt inzien en/of wijzigen?
In Karify kunnen cliënten zelf bepalen welk e-mailadres zij gebruiken voor het aanmaken en beheren van hun Karify account, en zij kunnen dit e-mailadres zelf inzien en wijzigen. Als zorgprofessional kun je dit niet namens de cliënt inzien of ...
Karify abonnement opzeggen
In de overeenkomst die je hebt afgesloten met Karify kun je vinden wat de voorwaarden zijn voor het opzeggen van het Karify abonnement. Grote organisaties en instellingen hebben afspraken omtrent het stopzetten van het abonnement contractueel ...
Uitnodigen medewerkers
Als je in Karify de rol hebt van eigenaar of assistent, dan kun je cliënten en medewerkers uitnodigen om lid te worden van de Healthspace. Klik op Beheer. Klik op Stuur uitnodiging - Nodig een medewerker uit. Vul de gegevens van de gebruiker in. ...
Zichtbaarheid medewerkers
Op de inlogpagina van jouw Healthspace kunnen de namen en profielfoto’s van de medewerkers van jouw organisatie worden getoond. Cliënten kunnen dan meteen de naam van de medewerkers zien voordat ze zijn ingelogd of een account hebben aangemaakt. Je ...
Rollen in Karify
In Karify kun je verschillende rollen hebben. Zo kun je als zorgprofessional een rol als behandelaar hebben, of de rol van assistent. Per rol heb je verschillende functionaliteiten en mogelijkheden in Karify. Het is mogelijk om meerdere rollen te ...
Beheertaken
Met de rol assistent kun je cliënten en medewerkers uitnodigen en connecties aanmaken. Assistenten ontvangen taken in hun takenscherm, ter herinnering dat er nieuwe cliënten zijn die nog geen connectie hebben of lidmaatschapsverzoeken die beoordeeld ...
Lidmaatschap cliënten/medewerkers opzeggen
Wanneer je de rol hebt van eigenaar of assistent kun je niet alleen cliënten en medewerkers uitnodigen om lid te worden van de Healthspace, je kunt ook de lidmaatschap opzeggen. Bijvoorbeeld wanneer een cliënt is uitbehandeld of wanneer een ...
Connecties met cliënten
Om toegang te krijgen tot het Karify dossier van de cliënt heb je een connectie nodig. Je kunt alleen een connectie maken met cliënten die lid zijn van de Healthspace. In dit artikel wordt besproken hoe je - afhankelijk van welke rol je hebt in ...
Healthspace instellingen
Als beheerder van de Healthspace kun je deze inrichten zodat de persoonlijke stijl van jouw praktijk herkenbaar is in de Healthspace. In dit artikel wordt stap voor stap toegelicht welke instellingen jij zelf kunt beheren. Vanuit het menu Beheer ...
Uitnodigen cliënten
Je kunt cliënten uitnodigen om lid te worden van de Healthspace. Met deze uitnodiging kunnen zij een account aanmaken, of - als zij al een account hebben - eenvoudig lid worden van de Healthspace. Cliënten uitnodigen in Karify kan op twee manieren: ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...