FAQs
Handige korte handleidingen om te downloaden
Ter extra ondersteuning kun je handige korte handleidingen (smartcards) in pdf downloaden vanaf deze pagina. Er zijn smartcards voor cliënten en voor jou als zorgprofessional. Op deze smartcards staat korte uitleg over verschillende functionaliteiten ...
Veelvoorkomende foutmeldingen
Foutmeldingen worden gebruikt om aan te geven wat er mis gaat bij de actie die je probeert uit te voeren in Karify. Elke foutmelding heeft een eigen betekenis. Onderstaand staan een aantal voorbeelden beschreven met suggesties. De uitnodiging is ...
Ik ontvang geen mail vanuit Karify
Heb je een bericht vanuit Karify, zoals een notificatiemail, activatielink of een inlogcode niet ontvangen in je mailbox? Dan kunnen hier verschillende oorzaken aan ten grondslag liggen. Dit artikel legt de stappen uit die je kunt ondernemen om te ...
Kunnen cliënten automatisch lid worden van mijn Healthspace?
Als je de rol van eigenaar of beheerder hebt, kun je zelf instellen hoe cliënten toegang tot de Healthspace kunnen verkrijgen. Je kunt hierbij kiezen tussen 3 opties waarop cliënten lid kunnen worden van de Healthspace: iedereen heeft toegang tot ...
Met welke browsers kan ik Karify gebruiken?
Karify is een moderne web-applicatie, te gebruiken met de meest moderne browsers en op een verscheidenheid aan devices. Karify ondersteunt de nieuwste versies van de genoemde browsers en besturingssystemen. Ondersteunende browsers zijn: Google Chrome ...
Hoe verbind ik Karify aan mijn website?
Je kunt Karify aan je website verbinden. Zo kun je bijvoorbeeld op de homepage van de website een knop plaatsen met daaraan een link gekoppeld die verwijst naar jouw Healthspace. Deze pagina kun je voorzien van een inleidende tekst over wat jouw ...
Moet ik bijbetalen voor extra functionaliteiten of behandelmodules van Karify?
Functionaliteiten Karify ontwikkelt zich door; daarbij in acht nemend de wensen van onze gebruikers. Door de tijd zullen er dus steeds nieuwe verbeteringen plaatsvinden. De updates zijn kosteloos en worden automatisch uitgevoerd. Karify app Karify ...
Bijhouden van e-health activiteiten
Zorgverleners zijn verplicht bij te houden welke zorg er verleend wordt aan welke cliënten. Ook willen ze dat de activiteiten die e-health betreffen vastgelegd worden. Hoe kun je hier aan voldoen? Wij raden je aan om de belangrijke (online) ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...