Handleidingen
Agenda
NAVIGEREN DOOR DE AGENDA Klik op ‘Agenda’. Figuur 1: Agenda U komt vervolgens uit in het agenda scherm. U ziet hier per datum de geplande afspraken. Aan de linkerkant vindt u alle locaties en behandelaren. Hier kunt u ook filteren. Door het aanvinken ...
Afspraak tooltip
TOOLTIP AGENDA-AFSPRAAK UITBREIDEN Met de ‘tooltip’ kunt u meer informatie inzien zodra u met de muis over een bepaalde afspraak gaat, zoals de locatie van de afspraak en een omschrijving hiervan. U kunt deze informatie zo uitgebreid maken als u zelf ...
Spreekuuroverzicht
SPREEKUUROVERZICHT WEERGAVE AFSPRAKEN In het spreekuuroverzicht van een behandelaar kunt u alle afspraken van de betreffende behandelaar terugvinden. Het spreekuuroverzicht laat alle afspraken zien die op de huidige dag ingepland staan. Zodra een ...
Agenda's
AGENDA’S Onder ‘Agenda’s’ kunt u instellingen aanpassen in de agenda’s die er in uw systeem bekend zijn. Hieronder zal uitgelegd worden wat u kunt aanpassen. Klik in links onder op het tandwiel ‘Instellingen’. Figuur 1: Instellingen Klik vervolgens ...
Locaties
LOCATIES Bij de locaties kunt u alle locaties van uw omgeving bekijken, u kunt hier nieuwe locaties toevoegen of huidige locaties wijzigen. Hieronder zal uitgelegd worden hoe u dit kan doen. Klik op ‘Instellingen’. Figuur 1: Instellingen Klik op ...
Openingstijden
OPENINGSTIJDEN Onder openingstijden kunt u de openingstijden van uw locaties inzien en aanpassen. Hieronder zal uitgelegd worden hoe u dit kunt doen. Klik op ‘Instellingen’. Figuur 1: Instellingen Klik op ‘Agenda’. Figuur 2: Agenda Klik op ...
Roosters
ROOSTERS AANMAKEN Alleen bij die behandelaren waarvoor een rooster is aangemaakt, verschijnt een achtergrondkleur zodra u in de agenda van meerdere behandelaren tegelijk kijkt. Volg de onderstaande stappen om een rooster aan te maken. Klik op het ...
Verlof
VERLOF IN AGENDA INPLANNEN Verlof kon voorheen alleen via ‘Instellingen’ worden ingepland. Nu is het ook mogelijk om verlof in de agenda in te plannen. Als u bijvoorbeeld een afspraak in de agenda wilt plaatsen, dan heeft u nu ook de mogelijkheid om ...
Zichtbare uren
BEGIN- EN EINDTIJD INSTELLEN In Asterisque kunt u nu ook de begin- en eindtijd van de agenda voor de gehele omgeving instellen. Organisaties die bijvoorbeeld om 09.00 uur beginnen, kunnen de begintijd van de agenda op 09.00 uur zetten. De uren ...
Reserveringen
Reserveringen AFWIJKINGEN IN HET ROOSTER DOORVOEREN Tijdens het maken van een reservering heeft u de mogelijkheid om afwijkingen in het rooster van behandelaren door te voeren. Hieronder laten we zien hoe u roosterafwijkingen tijdens het maken van ...
Planningsmodule
GERICHT ZOEKEN IN PLANNINGSMODULE In de planningsmodule is het mogelijk om gericht te zoeken naar de eerstvolgende afspraakmogelijkheid in de eerst beschikbare week. indien in een planningsmodule gezocht wordt om een afspraak in te plannen en er is ...
Roostering werknemers
DAGROOSTER OVERNEMEN BIJ AANMAKEN AFWIJKENDE DAG IN ROOSTER Het is mogelijk om voor een bepaalde dag in het rooster een afwijking te maken, die vervolgens door het rooster wordt overgenomen. U kunt tijdens het maken van een afwijkende dag in het ...
Popular Articles
Release 298 (19-8-2024)
Release 297 is zojuist op de productie omgeving geplaatst Release 297 Release 298 is een "Wist je dat?" release notes met handige informatie en links. De uitlevering van release 297 vindt in de avond plaats tussen 18.30 - 20.30 uur. Release 298 In ...
Upload documenten
U kunt hier documenten uploaden die naar de ouderapp gestuurd kunnen worden. Dit kan zowel via de groepsapp door middel van een bericht met als bijlage het document, maar ook via het web rechtstreeks publiceren in de ouderapp of via een bericht ...
Contractenlijst
Dit is een overzicht van de contracten die verstuurd zijn via signrequest met daarbij de huidige status vermeld. Statussen digitale handtekening (alfabetisch) Afgewezen: als het contract is afgewezen door de ouder. Bekeken: de eerste ouder heeft het ...
Inloggen met authenticatie in twee stappen
Met authenticatie in twee stappen (ook bekend als 2FA - twee-factor-authenticatie) is je account extra beveiligd. Voordat je met 2FA kunt inloggen, dien je het eerst in te schakelen. Navigeer hiervoor naar de helppagina Authenticatie in twee stappen ...
Behandelplan
Je vindt hier onderdelen van je zorgplan terug: de Zorgvraag, Probleemomschrijving, Indicatiestelling en de Toelichting zorgplan. Daarnaast zijn de behandelverantwoordelijken, de status van het plan, de aanmaakdatum en eventueel de datum van het ...